Gaming slušalke z mikrofonom Genesis Neon 360, stereo, vibracije, rdeča osvetlitev
29,54 €
24,21 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Genesis Neon 360: igralne slušalke za vrhunsko doživetje
Genesis Neon 360 je idealna izbira tako za igralce kot za glasbene poznavalce. Zaradi 50-milimetrskih gonilnikov in okroglih školjk ponuja kakovosten zvok. Za udobje poskrbijo oblazinjene ušesne blazinice iz spominske pene.
Popolna zvočna izkušnja
Slušalke Neon 360 imajo velike 50-milimetrske pretvornike in okrogle školjke, ki zagotavljajo osupljiv zvok.
Čustva, ki vam jemljejo sapo
Neon 360 ima prenovljen stereo zvočni sistem z vibracijami za doseganje neverjetnih virtualnih učinkov.
Udobje in vzdržljivost
Izjemno mehke blazinice iz spominske pene zagotavljajo vrhunsko udobje. Trpežnost slušalk zagotavljata kovinski naglavni most in tekstilni kabel z večjo prilagodljivostjo.
Potopite se v svet iger
Neon 360 omogoča vklop/izklop vibracij, vgrajen mikrofon v levem ušesnem nastavku in rdečo osvetlitev LED.
Značilnosti
- Izjemna kakovost zvoka
- Zmogljivi 50 mm pretvorniki
- Vibracije za poudarjanje učinkov in globokih tonov
- Vgrajen mikrofon
- Izjemno mehke oblazinjene ušesne blazinice iz spominske pene
- Dolg tekstilni kabel z večjo prilagodljivostjo
- Osvetlitev z rdečo diodo LED
Specifikacije
- Vrsta slušalk: Slušalke
- Avdio sistem: Stereofonski sistem vibracije
- Velikost pretvornika: 50 mm
- Občutljivost slušalk: 108 dB
- Frekvenčni odziv slušalk: 20 - 20 000 Hz
- Impedanca slušalk: 32 Ohm
- Odstranljiv mikrofon: ne (vgrajen na levi školjki)
- Občutljivost mikrofona: - 48 dB
- Priključek: 2x 3,5 mm jack 1x USB
- Dolžina kabla: 230 cm
- Teža: 390 g
- Nadzor glasnosti/vibracij: vgrajen na levi školjki
- Osvetlitev ozadja: da (rdeča)
- Komunikacija: žična
- Sistemske zahteve:Windows XP/Vista/7/8/10, Linux, Mac OS
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.