Gaming stol Genesis NITRO 890 G2, črn
323,12 €
314,99 €
258,19 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Genesis NITRO 890 G2: igralni stol za zahtevne igralce
EAN: 5901969439601
Največje udobje tudi med dolgimi igralnimi maratoni
Genesis NITRO 890 G2 je zasnovan tako, da vam zagotavlja maksimalno udobje tudi med dolgotrajnim igranjem iger.
Vgrajena nastavitev ledvenega dela
Naslonjalo je opremljeno z vgrajeno ledveno nastavitvijo za pravilen položaj telesa.
Mehka blazina za dolgotrajno sedenje
Stol je dopolnjen z mehko blazino, ki zagotavlja olajšanje tudi pri dolgotrajnem sedenju.
Trajnost in stabilnost zaradi nove kovinske osnove
Genesis NITRO 890 G2 ima novo pet-ramensko, popolnoma kovinsko podlago za večjo vzdržljivost in stabilnost.
60 mm koleščki s premazom CareGlide™
Kolesa s prevleko CareGlide™ zagotavljajo gladko gibanje po vseh površinah brez nevarnosti praskanja.
Prilagoditev glede na vaše potrebe
Tristopenjsko nastavljivi nasloni za roke in nastavitev višine omogočajo individualno prilagajanje.
Funkcija Swing - več blokov
Po napornem igranju se lahko sprostite, saj je na voljo funkcija zibanja z več bloki.
Kakovostni materiali za dolgo življenjsko dobo
Tkanina, odporna na obrabo, in visokokakovostno eko usnje zagotavljata odlično vzdržljivost in zadostno zračenje.
Tehnične specifikacije
- Barva: črna
- Tkanina, eko usnje, kovina, najlon
- Velikost kolesa: 60 mm
- Priporočena višina: 170 - 200 cm
- Sprejemljiva teža: 150 kg
- Nastavitev naslonjala za roke: 3D
- Višina naslona za roke: 28-36 cm
- Nastavitev višine sedeža: 47-53 cm
- Nastavitev ledvene opore: da
- Kot naslonjala: 160°
- Funkcija nihanja: da, z zaklepanjem
- Mehanizem predsednika: Vmesnik: Multiblock, Frog
- Plinski bat: razred 4
- Globina sedeža: 52 cm
- Širina sedeža: 56,5 cm
- Notranja širina sedeža: 35,5 cm
- Širina naslonjala: 56,5 cm
- Širina notranjega naslona: 32 cm
- Višina naslonjala: 84,5 cm
- Višina stola: 127 - 134 cm
- Teža: 23 kg
Priložena dodatna oprema: montažni komplet, blazina za naslonjalo za glavo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.