GENESIS ergonomski igralni stol ASTAT 200 črn
269,03 €
264,72 €
216,98 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Gaming stol Genesis ASTAT 200
Genesis ASTAT 200 je ergonomski igralni stol, zasnovan za dolge igralne seanse brez neudobja.
Zasnova ExoBase™ za podporo hrbtenici
Stol odlikuje inovativna zasnova ExoBase™ z 8 rebri za optimalno podporo hrbtenici. Ta zasnova je nastavljiva v 3 položaje za največje udobje.
Naslon za glavo za vratno hrbtenico
Naglavni naslon je nastavljiv po kotu nagiba in višini, da preprečuje bolečine v vratnem delu hrbtenice.
3D nasloni za roke
3D nasloni za roke z mehko prevleko zagotavljajo odlično oporo za roke in dlani.
Nastavljivi elementi za individualne potrebe
Stol Astat 200 je opremljen z nastavljivimi elementi za individualno prilagoditev igralcu.
Material PureFlowPLUS™, ki diha
Naslonjalo in vzglavnik stola sta izdelana iz zračnega materiala PureFlowPLUS™, ki zagotavlja udobje ne glede na temperaturo.
Trpežna konstrukcija za dolgo življenjsko dobo
Stol Genesis Astat 200 je izdelan iz visokokakovostnih materialov s petramensko najlonsko podlago in vrhunskim dvigalom za največjo stabilnost.
Oblikovanje za vsako okolje
Genesis Astat 200 je s svojimi temnimi barvami in subtilnimi vložki videti profesionalno v vsakem okolju.
Specifikacije:
- Barva: črna
- Material oblazinjenja naslonjala: mreža PureFlow
- Material oblazinjenja sedeža: mreža PureFlow
- Osnovni material: najlon
- Material kolesc: Najlon s premazom CareGlide.
- Velikost kolesa: 60 mm
- Konstrukcija: ExoBase
- Priporočena višina: 160 - 195 cm
- Nastavitev naslona za glavo: navzgor in navzdol, kot nagiba
- Nastavitev naslonjala za roke: 3D
- Višina naslona za roke: 27,5 - 34,5 cm
- Nastavitev višine sedeža: 44 - 51 cm
- Nastavitev ledvene opore: da
- Kot naslonjala: 135°
- Funkcija zibanja: da
- Mehanizem predsednika: Buttefly
- Bat: razred 4
- Globina sedeža: 49 cm
- Širina sedeža: 48 cm
- Širina naslonjala: 47,5 cm
- Višina naslonjala: 58 cm
- Višina stola: 116 - 130 cm
- Teža: 15 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.