Garmin Venu® 3S, skrilavka/siva, silikonski trak

simbolična fotografija

Garmin Venu® 3S, skrilavka/siva, silikonski trak
Garmin Venu® 3S, skrilavka/siva, silikonski trak
Garmin Venu® 3S, skrilavka/siva, silikonski trak
Garmin Venu® 3S, skrilavka/siva, silikonski trak
številka artikla
3822939
OEM
010-02785-00
Proizvajalec
Garmin
Točke zvestobe: 25
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v petek že pri vas

500,11 €

409,93 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 488,94 €
Na zalogi 1 kos, v petek že pri vas

500,11 €

409,93 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Garmin Venu® 3S, skrilavka/siva, silikonski trak

EAN: 753759314774

Raziskujte svet z Garminovim Venu 3S

Pametna ura, ki združuje spremljanje športnih aktivnosti, okrevanja in zdravja s funkcijami življenjskega sloga.

Zaslon AMOLED

1,2-palčni zaslon z načinom Always-On za priročno pregledovanje informacij.

Življenjska doba baterije

Vgrajena akumulatorska baterija z življenjsko dobo do 10 dni.

Opravljanje telefonskega klica iz ure

Možnost sprejemanja klicev neposredno z zapestja.

Napredno spremljanje zdravja

Podrobne informacije o zdravju in telesni pripravljenosti, vključno s spremenljivostjo srčnega utripa.

Baterija za telo

Kazalnik ravni energije, ki upošteva telesno obremenitev, kakovost spanja in druge podatke.

Garmin Pay

Brezstično plačevanje s podporo za najpogosteje uporabljene kartice VISA ali MasterCard.

Predvajalnik glasbe

Vgrajeno shranjevanje glasbe za motivacijo med športnimi dejavnostmi.

Tehnične specifikacije

  • Velikost zaslona: 1,2"
  • Fizična velikost: 41 x 41 x 12 mm
  • Za obseg zapestja: 110-175 mm
  • Vrsta zaslona: AMOLED
  • Material okvirja: Rama: nerjaveče jeklo
  • Material ohišja: z vlakni ojačan polimer
  • Življenjska doba baterije: do 10 dni
  • Teža: 40 g s trakom
  • GPS: Da
  • Vodoodpornost: 5 ATM

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Povezava z mobilnim telefonom
Športna funkcija
Diagonala zaslona
Povezljivost
Vrsta zaslona
Naprave
Namen
Prikaz časa
Brezstična plačila
Varnostna funkcija
Funkcija ure
Pametna funkcija
Material ohišja
Material pasu
Obvestila in sporočila
Senzorji in Hardware
Steklo
Sledenje lokacije in poti
Oblika številčnice
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Proizvajalci
Barva ohišja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.