CARNEO Phoenix HR /črna/Elegantni trak/črna
106,59 €
87,37 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
CARNEO Phoenix HR Fitnes ura
Elegantna fitnes ura CARNEO Phoenix HR je izdelana iz nerjavečega jekla v črni barvi s kovinskim milanskim pasom in sodobnim najlonskim pletenim pasom. Njeno tanko telo zagotavlja popolno diskretnost na vašem zapestju.
Prikaz in združljivost
Ura ima barvni zaslon na dotik AMOLED HD in je združljiva z operacijskima sistemoma iOS in Android.
Funkcije in trajanje baterije
Omogočajo meritve srčnega utripa, stresa, indeksa telesne mase, prevožene razdalje, porabljenih kalorij ali kakovosti spanja. Baterija z zmogljivostjo 185 mAh zdrži od 3 do 5 dni.
Odpornost
Ura je odporna na vodo in prah po standardu IP67.
Športni načini
Ponuja 22 športnih načinov za jasen prikaz vseh podatkov, ki jih potrebujete med aktivnostjo.
Merjenje zdravstvenih parametrov
Redno merijo srčni utrip, krvni tlak in oksigenacijo krvi ter meritve shranjujejo v aplikaciji.
Personalizacija
Ura ponuja veliko izbiro sodobnih številčnic in možnost ustvarjanja lastne številčnice z lastno fotografijo.
Razlogi za nakup
- Natančno sledenje telesnim dejavnostim
- Samodejno merjenje srčnega utripa, krvnega tlaka in oksigenacije krvi
- 22 športnih načinov
- Vodnik po dihalnih vajah za zmanjšanje stresa
- Upravljanje glasbe in daljinski upravljalnik fotoaparata v telefonu
- Merjenje krvnega tlaka in nasičenosti krvi s kisikom
- Budilka (največ 3)
- 160 številčnic ustvarjanje lastne številčnice
- Opozorilo na upoštevanje pitnega režima
- Nadzor gibanja z opozorilom o neaktivnosti
- Oglejte si trenutno vreme s tridnevno napovedjo
- Cardio Index vas obvešča o stanju vašega srca
- Sledenje spanju in ID klicatelja
- Odpornost na prah in vodo s certifikatom IP67
- Povezovanje s pametnim telefonom prek povezave Bluetooth V5.0
Vsebina paketa
- Pametna ura CARNEO Phoenix HR
- Rezervni najlonski barvni trak
- Polnilni kabel
- Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.