Garminova GPS športna ura Forerunner 55 Blue
190,41 €
156,07 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Garminova GPS športna ura Forerunner 55 Blue
EAN: 753759279653
Opis izdelka
Garmin Forerunner 55 Blue je ura GPS za tekače. Ponuja visoko občutljivost za sprejemanje signalov GPS, GLONASS in GALILEO.
Funkcije
- Optični senzor srčnega utripa
- Povezava Bluetooth z mobilnim telefonom
- Pametna obvestila, nadzor glasbe, LiveTracking
- Določanje zmogljivosti z zaznavanjem VO2Max
- Dnevni dnevnik dejavnosti (koraki, kalorije, intenzivne minute)
- Celodnevno spremljanje srčnega utripa, spremljanje spanja
- Vibracijska opozorila in alarmi
- Ločeni profili dejavnosti
- Povezovanje z zunanjimi senzorji prek ANT
- Življenjska doba baterije do 20 ur. Snemanje GPS, do 14 dni v načinu pametne ure
- Vodoodporna zasnova (5 ATM)
- Virtualni tekaški trener, možnost priprave individualnih treningov
- Podpora za prenos obrazov ure Connect IQ
- Varnostne funkcije (klic na pomoč in samodejno zaznavanje nesreč)
Udobje in funkcionalnost
Garmin Forerunner 55 je lahek in zasnovan za maksimalno udobje.
Materiali, primerni za šport
Pas in ohišje ure sta izdelana iz trpežnih materialov.
Virtualni tekaški trener
Funkcija virtualnega tekaškega trenerja lahko pripravi individualne načrte vadbe.
Tehnologija PacePro™
Ta funkcija vam bo pomagala načrtovati strategijo za naslednjo dirko.
Napovedovanje rezultatov
To orodje upošteva vašo trenutno športno raven in zgodovino treningov.
Funkcija Body Battery™
Spremljajte raven energije v telesu in ustrezno načrtujte svoje dejavnosti in počitek.
Spremljanje ravni stresa
Ugotovite, ali je vaš dan miren, veder ali stresen.
Pametna obvestila
Ko se povežete z združljivim pametnim telefonom, lahko na pametno uro prejemate e-pošto, besedilna sporočila in obvestila.
Upravljanje glasbe
Enostavno nadzorujte glasbo, ki se predvaja v telefonu, in preskakujte skladbe, ne da bi pri tem izgubili korak.
Vsebina paketa
- Ura Forerunner 55
- Polnilni in podatkovni kabel USB
- Dokumentacija
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.