CARNEO Adventure HR 2. generacija črna
114,57 €
93,91 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Pametna ura CARNEO Adventure HR druge generacije
Črna ura CARNEO Adventure HR druge generacije je sodoben fitnes pripomoček za vsakodnevno nošenje. Omogoča pregled nad vašo telesno dejavnostjo in ravnjo stresa.
Funkcije ure
Ura ima funkcijo neprekinjenega prikaza časa in omogoča klicanje do razdalje 10 m od telefona.
Oblikovanje ure
Kovinsko ohišje ure je dopolnjeno s silikonskim pasom in zaščiteno s steklom Gorilla.
Merjenje in spremljanje
- Merjenje srčnega utripa
- Spremljanje ravni stresa
- Merjenje indeksa telesne mase
- Sledenje prevoženi razdalji
- Sledenje zagorelim kalorijam
- Spremljanje kakovosti spanja
Nadzor in združljivost
Ura je združljiva z operacijskima sistemoma iOS in Android, upravljate pa jo lahko z aplikacijo v češčini.
Vzdržljivost in trajnost
Z baterijo 380 mAh ura zdrži do 5 dni. Odporna je na vodo in prah v skladu s certifikatom IP67.
Kličite neposredno iz ure
Zaradi vgrajenega mikrofona in zvočnika lahko kličete neposredno iz ure.
Spremljanje srčnega utripa
Ura spremlja vaš srčni utrip ves dan, 24 ur na dan, 7 dni na teden.
Spremljanje izgorevanja kalorij
Ura spremlja poginjene kalorije z možnostjo nastavitve dnevnega cilja.
Merjenje krvnega tlaka
Ura meri krvni tlak in nasičenost krvi s kisikom.
Velika izbira številčnic
Ura ponuja veliko izbiro sodobnih številčnic in možnost ustvarjanja lastne številčnice z lastno fotografijo.
Odpornost na prah in vodo
Ura izpolnjuje strog certifikat IP67 in je zato odporna na prah in vodo.
Povezovanje s pametnim telefonom
Ura se s pametnim telefonom poveže prek varčne tehnologije Bluetooth V5.2.
Vsebina paketa
- Pametna ura CARNEO Adventure HR
- Magnetni polnilni kabel
- Uporabniški priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.