GARNI 201 OneCare - Merilnik CO2 (ogljikovega dioksida)
103,81 €
85,09 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GARNI 201 OneCare - merilnik CO2
CO2 je plin brez barve in vonja, težji od zraka.
Nastane pri popolni oksidaciji organskih spojin (zgorevanje in dihanje).
Pri povišani koncentraciji CO2 se pojavijo zaspanost, letargija, utrujenost in zmanjšana sposobnost koncentracije.
Povzroči lahko tudi glavobol in neprijeten občutek izdihanega zraka.
Značilnosti merilnika
GARNI 201 OneCare meri in prikazuje CO2 v zraku, temperaturo in relativno vlažnost.
Zasnovan je za notranjo uporabo in ima barvni invertirani zaslon VA velikosti 63 x 57 mm.
Merjenje koncentracije CO2, temperature in relativne vlažnosti zagotavlja fotoakustični senzor SENSIRION SCD4x.
Funkcije
- Prikaz 4 barvnih ikon koncentracije CO2 (zelena, rumena, oranžna in rdeča)
- Puščica razvoja koncentracije CO2
- Funkcija alarma za koncentracijo CO2 z zvočno indikacijo in ikono na zaslonu
- Ročna in samodejna kalibracija senzorja za ponovno vzpostavitev natančnosti merjenja CO2
- Prikaz temperature v °C ali °F
- Prikaz najvišje in najnižje temperature, vlage in koncentracije CO2 s samodejnim izbrisom iz spomina ob 0:00 uri
Specifikacije
Čas na zaslonu je lahko prikazan v 12- ali 24-urnem formatu.
Merilnik je opremljen z budilko s funkcijo ponovnega zbujanja po 5 minutah (Snooze).
Napajanje je mogoče prek omrežnega napajalnika ali vgrajene litij-ionske baterije.
Vgrajena baterija s kapaciteto 500 mAh deluje do 5 ur.
Merilnik lahko postavite na ravno podlago.
Vsebina paketa
- Merilnik CO2
- Omrežna kartica
- češka, slovaška, angleška, nemška, poljska, madžarska in nizozemska navodila
Izdelek ima 24-mesečno garancijsko dobo.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.