GARNI 612 Precise - vremenska postaja
89,89 €
73,68 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GARNI 612 Precise - Vremenska postaja
Opis izdelka:
Natančna vremenska postaja z obrnjenim barvnim prikazovalnikom VA. Čas in datum se nadzorujeta z radijskim signalom DCF-77. Postaja vključuje tudi budilko ter meritve notranje temperature, relativne vlažnosti in barometričnega tlaka.
Prikaz
Zaslon velikosti 164 x 85 mm je stalno osvetljen, ko ga napaja napajalnik AC. Pri napajanju z baterijami je osvetlitev kratkotrajna in traja 10 sekund. Zaslon ima dve stopnji svetlosti in možnost izklopa osvetlitve.
Funkcije časa in datuma
Čas in datum se nadzorujeta s signalom DCF-77 z ročno nastavitvijo. Postaja ponuja 12- ali 24-urni format prikaza časa in možnost nastavitve časovnega pasu od -12 do 12 ur.
Budilka
Budilka ponuja funkcijo ponovnega zbujanja (Snooze) po 5 minutah.
Vremenska napoved
Postaja ponuja 6 ikon za napoved vremena (jasno, delno oblačno, oblačno, dež, nevihte, sneženje) na podlagi spremljanja barometričnega tlaka z vgrajenim barometričnim senzorjem.
Merjenje temperature in vlage
Postaja meri notranjo in zunanjo temperaturo ter relativno vlažnost. Postaja prikazuje tudi zunanji toplotni indeks in točko rosišča.
Spomin
Pomnilnik za največje in najmanjše izmerjene vrednosti temperature in vlažnosti. Pomnilnik za izmerjene vrednosti temperature, relativne vlažnosti in barometričnega tlaka za zadnjih 24 ur.
Brezžični senzor GARNI 063H
Postaja je združljiva z največ 3 brezžičnimi senzorji GARNI 063H. Priložen je en senzor.
Vsebina paketa:
- 1 x glavna enota GARNI 612 Precise
- 1 x brezžični senzor GARNI 063H
- 1 x napajalnik
- del za obešanje glavne enote
- češka, slovaška, angleška, nemška, nizozemska, poljska in madžarska navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.