GARNI 940 - Vremenska postaja Wi-Fi
221,28 €
181,38 € Brez DDV
Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GARNI 940 - Vremenska postaja Wi-Fi
Funkcije in lastnosti
GARNI 940 je vremenska postaja Wi-Fi s številnimi funkcijami. Zagotavlja vremenske napovedi in meri različne podnebne parametre.
Vgrajeno brezžično tipalo
Senzor deluje pri frekvenci 868 MHz. Meri temperaturo, relativno vlažnost, hitrost in smer vetra, padavine, UV-sevanje in jakost svetlobe.
Barvni inverzni prikaz
Na zaslonu so prikazani vremenska napoved, notranja in zunanja temperatura, relativna vlažnost, barometrski tlak, padavine, hitrost in smer vetra, UV-indeks, jakost svetlobe, čas in datum, rosišče, Wind Chill in temperaturni indeks.
Pomnilnik in nastavitve alarma
Postaja ima pomnilnik za najmanjše in največje odčitane vrednosti ter vrednosti barometričnega tlaka za zadnjih 12, 24, 48 in 72 ur. Nastavite lahko različne alarme.
Zapisovanje izmerjenih vrednosti
GARNI 940 omogoča prenos meritev na internetne strežnike prek omrežja Wi-Fi. Ponuja tudi možnost nalaganja na lasten strežnik.
Podrobnosti in specifikacije
- Barvni inverzni zaslon LCD
- Napajanje z omrežnim napajalnikom in baterijami
- Čas in datum se samodejno prilagodita iz interneta
- Stalna osvetlitev zaslona z dvema stopnjama svetlosti
- Vgrajen brezžični senzor za merjenje zunanje temperature in relativne vlažnosti, padavin, hitrosti in smeri vetra, UV sevanja in intenzivnosti svetlobe
- Vremenska napoved za 12 do 24 ur
- Ikone lunine faze
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.