GARNI RS1 - Radiacijski ščit

simbolična fotografija

GARNI RS1 - Radiacijski ščit
GARNI RS1 - Radiacijski ščit
GARNI RS1 - Radiacijski ščit
številka artikla
3485229
OEM
GARNI RS1
Proizvajalec
Garni technology
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 3 kos, v petek že pri vas

25,84 €

21,18 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 24,92 €
Na zalogi 3 kos, v petek že pri vas

25,84 €

21,18 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

GARNI RS1 - Radiacijska zaščita za brezžični senzor

EAN: 8592733021305

Radiacijski ščit GARNI RS1 je zasnovan tako, da zagotavlja natančne meritve brezžičnega senzorja GARNI 092H. Njegova glavna funkcija je zmanjšati vpliv neposredne sončne svetlobe na izmerjene vrednosti.

Univerzalna uporaba

Ščit se lahko uporablja tudi za senzor za zaznavanje strele GARNI 094L, saj poveča njegovo zaščito pred zunanjimi vplivi.

Namestitev in lokacija

Ščit lahko namestite na vodoravno površino, na steno ali na drog. Pomembno je, da ga ne namestite v bližino virov sevalne toplote, kot so radiatorji, grelniki ali dimniki.

Material in dimenzije

Izdelek je izdelan iz plastike ASA in PC/ABS. Dimenzije zaščite pred sevanjem so višina 155 mm, zunanji premer 73 mm, notranji premer 43 mm. Dimenzije držala so dolžina 172 mm in premer montažne luknje 20 mm. Teža sevalnega ščita z nosilcem je 139 g. Barva je bela.

Vsebina paketa

  • Radiacijski ščit
  • Nosilec
  • Komplet za montažo (4x zatič, 4x vijak, 2x U-vijak, 4x matice, 1x kratek vijak, 1x dolg vijak)
  • Navodila

Opomba: Brezžični senzor ni vključen. Fotografija je ilustrativna in prikazuje lokacijo senzorja v radiacijskem ščitu.

Parametri

Vrsta blaga
Napajanje
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.