GARNI 545 Line - vremenska postaja
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GARNI 545 Line - Vremenska postaja
EAN: 8592733020841
Opis izdelka
GARNI 545 Line je vremenska postaja, opremljena z obrnjenim barvnim prikazovalnikom VA. Ima budilko in meri notranjo temperaturo, relativno vlažnost in absolutni barometrski tlak.
Prikaz in čas
Zaslon meri 167 x 93 mm, čas pa se nadzoruje z radijskim signalom DCF-77. Prikazovalnik je lahko stalno ali kratkotrajno osvetljen za 15 sekund.
Budilka in vremenska napoved
Budilka ima funkcijo ponovnega zbujanja (Snooze) po 5 minutah. Postaja prikazuje 6 animiranih ikon vremenske napovedi.
Temperatura in vlažnost
Postaja meri notranjo in zunanjo temperaturo ter relativno vlažnost. Ima pomnilnik za največje in najmanjše izmerjene vrednosti.
Barometrični tlak in alarm
Meri absolutni barometrski tlak in omogoča nastavitev zgornjega in spodnjega alarma zunanje temperature.
Brezžični senzorji in vrata USB
Uporabite lahko do 3 brezžične senzorje GARNI 30H. Postaja ima vrata USB za polnjenje mobilnih naprav.
Brezžični senzor GARNI 030H
Senzor je odporen na vlago in ima zaslon velikosti 19 x 11 mm. Meri temperaturo in relativno vlažnost.
Vsebina paketa
- 1 x glavna enota GARNI 545 Line
- 1 x brezžični senzor GARNI 030H
- 1 x napajalnik
Priročnik je na voljo v češkem, slovaškem, nemškem, angleškem, italijanskem, poljskem in madžarskem jeziku.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.