GENIUS miška NX-7005/ 1200 dpi/ brezžična/ bela
8,47 €
7,21 €
5,91 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GENIUS NX-7005 brezžična miška
Barva: Bela
Ločljivost: 1200 dpi
Število gumbov: 3
Opis
Brezžična miška NX-7005 priznane blagovne znamke Genius je opremljena s senzorjem BlueEye, ki omogoča nemoteno uporabo na vseh površinah. Ločljivost senzorja je visokih 1200DPI, kar zagotavlja natančno in natančno delo.
Oblikovanje
Miška je univerzalna, primerna za desničarje in levičarje. Oblikovana oblika miške zagotavlja maksimalno udobje za celodnevno uporabo.
Tehnologija
Tehnologija BlueEye zagotavlja odlično natančnost snemanja in je primerna za skoraj vse površine. Zato ga lahko uporabljate skoraj povsod, na primer na marmornatem steklu, kavču ali celo preprogi.
Mini sprejemnik
Ko ste na poti, lahko sprejemnik shranite na spodnji del miške. Tako vam ni treba skrbeti, da bi ga izgubili ali poškodovali.
Univerzalni sprejemnik
Sprejemnik za miško NX-7005 lahko uporabljate z drugimi brezžičnimi miškami Genius. Če izgubite sprejemnik ene miške, ga lahko zamenjate z drugo.
Specifikacije
- Brezžična frekvenca: 2,4 GHz
- Ločljivost senzorja: (DPI) 1200
- Število gumbov: 3 (levi, desni, srednji gumb z možnostjo pomikanja)
- Teža: 56 g (vključno s sprejemnikom)
- Dimenzije (d x v x š): 100 x 39 x 58 mm
Sistemske zahteve
- Brezplačna vrata USB
- Windows® 7, 8, 10 ali novejši / Mac OS X 10.7.4 ali novejši
Vsebina paketa
- NX-7005
- Sprejemnik USB
- alkalna baterija AA
- Večjezični hitri vodnik
EAN: 4710268258575
Garancijski rok: 24 mesecev
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.