GENIUS spletna kamera ECam 8000/ črna/ Full HD 1080P/ USB2.0/ mikrofon

- 16%

simbolična fotografija

GENIUS spletna kamera ECam 8000/ črna/ Full HD 1080P/ USB2.0/ mikrofon
GENIUS spletna kamera ECam 8000/ črna/ Full HD 1080P/ USB2.0/ mikrofon
GENIUS spletna kamera ECam 8000/ črna/ Full HD 1080P/ USB2.0/ mikrofon
GENIUS spletna kamera ECam 8000/ črna/ Full HD 1080P/ USB2.0/ mikrofon
številka artikla
31561102
OEM
32200001406
Proizvajalec
Genius
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Spletna kamera GENIUS ECam 8000

Črna spletna kamera za odlično komunikacijo.

Opis izdelka

Genius ECam 8000 je spletna kamera z ločljivostjo Full HD in 30 sličicami na sekundo. Je idealna za večpredstavnostno komunikacijo prek interneta in zagotavlja odlično kakovost slike.

Vgrajen mikrofon

Spletna kamera je opremljena z zmogljivim vgrajenim mikrofonom za zajemanje glasu. Ta mikrofon lahko duši hrup iz okolice in tako zagotavlja jasen in živahen zvok.

Širok zorni kot

Kamera Genius ECam 8000 ima tudi širok 90-stopinjski zorni kot in možnost 360-stopinjskega vrtenja. Tako lahko prijateljem pokažete okolje, v katerem se nahajate.

Enostavno vpenjanje

Spletno kamero zlahka pritrdite na monitor ali druge naprave, tako da jo lahko postavite, kamor koli jo potrebujete.

Povezovanje z računalnikom

Z računalnikom se poveže prek priključka USB 2.0.

Tehnične specifikacije

  • Ločljivost slike kamere: 1920 x 1080 px
  • Vmesnik: 1 x USB 2.0
  • Barva: črna
  • Vgrajen mikrofon: da
  • Dimenzije: 90,6 x 67,5 x 54,5 mm
  • Teža: 82 g
  • Dolžina garancije: 24 mesecev

Parametri

Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Ločljivost spletne kamere
Lastnosti
Ločljivost fotografije
Maksimalna ločljivost videa (px)
Podprt OS
Proizvajalci
Zorni kot

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
BREZPLAČNA DOSTAVA za nakup že od 49 €
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.