GIGABYTE BRIX GB-BSi5-1135G7, Intel Tiger Lake U i5-1135G7, 2xSO-DIMM DDR4, WiFi
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
GIGABYTE BRIX GB-BSi5-1135G7, Intel Tiger Lake U i5-1135G7, 2xSO-DIMM DDR4, WiFi
EAN: 4719331600457
Splošni opis
Intel CoreTM 11. generacije, Tiger Lake UP3. Nova grafika Intel Xe (za Core i7/i5).
Pomnilnik in povezljivost
Dvokanalni pomnilnik DDR4, 2 x SO-DIMM 3200 MHz, največ 64 GB.
4 x HDMI z največjo ločljivostjo 4K/60P. 1 x vrata Thunderbolt 4.
Intel AX201 Wifi 6 BT5.2.
Intel 2.5G Gigabit Ethernet (225V 219V).
Zvok in shranjevanje
Zvočni kodek ALC255. 2 x M.2 za SSD (1 x PCIe Gen 4 x4 1 x PCIe x4/SATA Mode).
4 x USB 3.2 (spredaj), 2 x USB 3.2 (zadaj). Priključek za slušalke/mikrofon.
Namestitev in dimenzije
Podpora za namestitev VESA. Dimenzije 196,2 x 44,4 x 140 mm, 1,16 L.
Velikost matične plošče 3,5" SBC, 146 x 102 mm.
Procesor in grafika
Procesor Intel Core i5-1135G7, štirijedrni procesor, 4 jedra/8 niti, 8M predpomnilnik, 0,9-4,2 GHz, 28 W.
Grafična kartica Intel Iris Xe z 80EU 1300 MHz.
Shranjevanje in I/O
1 x M.2 2280 podpira pogone SSD PCIe Gen4 x 4 NVMe. 1 x M.2 2280 podpira pogone SSD PCIe Gen3 x 4 NVMe ali pogone SSD SATA.
Sprednji vhod/izhod: 4 x USB 3.2, 1 x priključek za slušalke/mikrofon, 1 x gumb za vklop.
Zadnji vhod/izhod: 4 x HDMI 2.0a, 1x Thunderbolt 4/USB4.0, 2 x USB 3.2 Gen 2, 2 x vrata GbE LAN, 1 x DC-In.
Podpora za napajanje in operacijski sistem
Vhodno napajanje 100-240 V, izhod 7,1 A 19 V, 135 W.
Podpora OS: Microsoft Windows 10 Home/Pro/IoT, Linux.
Delovni pogoji
Delovna temperatura od 0 °C do 35 °C. Temperatura skladiščenja od -20 °C do 60 °C.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.