Gigaset A170 Bela

- 31%

simbolična fotografija

Gigaset A170 Bela
Gigaset A170 Bela
Gigaset A170 Bela
Gigaset A170 Bela
Gigaset A170 Bela
Gigaset A170 Bela
Gigaset A170 Bela
številka artikla
3821066
OEM
S30852-H2802-R602
Proizvajalec
Gigaset
Točke zvestobe: 6
2 ocen
Na zalogi 7 kos, v petek že pri vas

29,33 €

20,22 €

16,57 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 20,17 €
Na zalogi 7 kos, v petek že pri vas

20,22 €

29,33 €

16,57 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Gigaset A170 Bela

Brezžični telefon za enostavno upravljanje klicev

S telefonom Gigaset A170 lahko opravite klic brez uporabe pametnega telefona. Telefon ima vgrajeno baterijo, ki zagotavlja do 18 ur pogovorov ali 200 ur v stanju pripravljenosti.

Značilnosti

  • Glasnost zvočnika, mikrofona in zvonjenja lahko prilagodite glede na svoje želje.
  • Na preglednem trivrstičnem zaslonu sta prikazana klicna številka in stanje baterije.
  • Telefon lahko uporabljate tudi kot budilko.
  • Brezžični doseg telefona je do 50 metrov, na prostem pa do 300 metrov.

Enostavna uporaba in jasen zaslon

Telefon je enostaven za uporabo zaradi navigacijskega gumba in velikih gumbov. Grafični zaslon z osvetlitvijo omogoča enostavno branje podnevi in ponoči.

Dolga življenjska doba baterije

Z enim polnjenjem lahko govorite do 18 ur. V načinu pripravljenosti telefon zdrži do 200 ur.

Velika zmogljivost za stike

Telefon ima notranji pomnilnik za shranjevanje do 50 stikov. Shranjuje tudi zadnjih 25 neodgovorjenih in prejetih klicev ter seznam zadnjih desetih klicanih številk.

Funkcija alarma in ID klicatelja

Na zaslonu telefona je prikazano ime ali številka klicatelja in stanje baterije. Telefon služi tudi kot budilka.

Možnost nakupa dodatnih enot

Če v svojem domu potrebujete več telefonov, lahko kupite dodatne enote. Vsi telefoni bodo seznanjeni za lažje sprejemanje klicev.

Specifikacije

  • Vrsta telefona: Brezžični
  • Zaslon: grafični, 3 vrstice, osvetljen
  • Doseg signala - v pozidanih območjih: 50 m
  • Doseg signala - na prostem: do 300 m
  • ID klicatelja: Da
  • Število slušalk: 1
  • Največje trajanje klica: 18 ur
  • Čas pripravljenosti: 200 ur.
  • Telefonski imenik (število stikov): 50
  • Budilka: da
  • Navigacijski gumb: Da
  • Nadzor glasnosti: Da:
  • Širina izdelka: 4,8 cm
  • Višina izdelka: 15,9 cm
  • Globina izdelka: 3 cm
  • Teža izdelka: 0,1 kg
  • EAN: 4250366851037

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta telefona
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.