Govee Neon SMART fleksibilen LED trak - RGBIC - 3 m
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Govee Neon SMART fleksibilen LED trak - RGBIC - 3 m
EAN: 6974316991281
Oblikovanje in namestitev
Oblikujte prilagodljiv trak LED z možnostjo oblikovanja po svoji domišljiji. Namestitev brez vrtanja s trakom 3M.
Tehnologija in nadzor
Tehnologija RGBIC omogoča prikaz do 57 barv hkrati. Glasovno upravljanje ali prek aplikacije Govee Home.
Trajnost in energetska učinkovitost
Trakovi LED so energetsko učinkoviti in imajo življenjsko dobo do 50.000 ur.
Sinhronizacija glasbe
Luči se sinhronizirajo z glasbo in ponujajo 11 načinov ritma.
Pametna aplikacija Govee Home
Omogoča upravljanje nastavitev barve in intenzivnosti svetlobe, nastavitev časovnika in drugih funkcij.
Široka paleta barv in načinov
Ponuja 16 milijonov barv in več kot 64 scenskih načinov za popolno vzdušje.
Barvni nadzor po odsekih
Prilagodite barvo vsakega dela traku po svojih željah in ustvarite edinstveno osvetlitev.
Tehnični parametri
- Povezljivost WiFi Bluetooth
- Aplikacije za Android in iOS
- Svetilnost 173lm/m
- Svetlobni tok 519 lumnov
- Možnost zatemnitve 1-100 %
- Življenjska doba 50.000 ur
- Vodoodpornost IP67
- Vir napajanja: 24V adapter
- Debelina 1,7 cm x 0,7 cm za skupno dolžino 3 metre
- Vhodna moč 36 W
- Vhodna napetost 100-240 V
- Napajanje z omrežnim napajalnikom
Vsebina paketa
- 1x LED neonska vrvna luč
- 1x omrežni napajalnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.