Govee WiFi RGBIC Smart PRO LED trak 5 m - izjemno trpežen
56,06 €
45,95 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Govee WiFi RGBIC Smart PRO LED trak 5 m - izjemno trpežen
EAN: 6974316990970
Lastnosti izdelka
- Upravljanje: aplikacija Govee Home, Siri, Google Assistant, Alexa
- Povezljivost: WiFi in Bluetooth
- Barve: 16 milijonov - tehnologija RGBIC, 64 scenskih načinov in barve DIY
- Sinhronizacija z glasbo: vgrajen mikrofon in ritmični glasbeni načini
- Časovnik: samodejni vklop in izklop luči
- Energetska učinkovitost: življenjska doba do 50.000 ur
- Dolžina: 5 metrov
- Namestitev: enostavna s trakovi 3M
Krmiljenje in uporaba
Z aplikacijo Govee Home enostavno upravljajte nastavitve barv in intenzivnosti svetlobe. Glasovno upravljanje je mogoče prek Siri, Amazon Alexa in Google Assistant.
Barve in scenski načini
Trakovi Govee LED ponujajo več kot 64 različnih načinov za popolno svetlobno vzdušje. Zahvaljujoč tehnologiji RGBIC lahko prikaže 16 milijonov barv in prilagodi intenzivnost svetlobe od 1 do 100 %.
Sinhronizacija z glasbo
Luči imajo vgrajen mikrofon, ki omogoča sinhronizacijo luči z glasbo in ritmom.
Namestitev in uporaba
Govee WiFi RGBIC SMART Smart LED trakovi se namestijo preprosto tako, da prilepite trakove 3M, ki so na zadnji strani. Uporabite jih lahko za osvetlitev kuhinjskega pulta, osvetlitev postelje v spalnici ali otroški sobi, osvetlitev hodnika ali stopnic in še veliko več, kar ustreza vaši domišljiji.
Izjemno trpežen zaključek
Svetlobni trakovi LED so prevlečeni z zaščitnim površinskim slojem, ki je zelo trpežen in prilagodljiv. Ta varuje trakove LED pred vlago in prahom ter kakovostneje prikazuje barvite svetlobne učinke.
Tehnični parametri
- Povezljivost: WiFi Bluetooth
- Aplikacije: Android in iOS
- Glasovno upravljanje: Alexa, Google Assistant
- Svetlobni tok: 130 lm/m, 650 lumnov
- Barva: RGBIC
- Možnost zatemnitve: 1-100 %
- Življenjska doba: 50.000 ur
- Vir napajanja: 24V adapter
- Dolžina: 5 m
- Moč: 24 W
- Vhodna napetost: 100-240 V
Vsebina paketa
- 1x trak LED
- 1x omrežni napajalnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.