GV9711E0 GENERATOR PARE TEFAL

- 15%

simbolična fotografija

GV9711E0 GENERATOR PARE TEFAL
številka artikla
741014368
Proizvajalec
TEFAL
Točke zvestobe: 15
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 16.5.2024 že pri vas

365,99 €

309,56 €

253,74 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 303,30 €
Na zalogi 2 kos, 16.5.2024 že pri vas

309,56 €

365,99 €

253,74 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Edinstvena zmogljivost pare: tlak 8 barov, neprekinjena proizvodnja pare 170 g/min za visoko zmogljivost in posebno močan parni sunek 590 g/min za reševanje tudi najtežjih gub.
Enostavna uporaba: Izbirate lahko med nastavitvami za občutljivo, normalno ali maksimalno uporabo - vse nastavitve tega parnega likalnika so enostavno dostopne na dosegu roke. Z likalnikom lahko na dosegu roke pokrijete vse potrebe po negi oblačil.
Dolgotrajna učinkovitost pare: Naš ekskluzivni odstranljivi zbiralnik vodnega kamna preprečuje nabiranje vodnega kamna in spodbuja dolgo življenjsko dobo izdelka, saj zbere do 10x več delcev vodnega kamna* (*zunanji test, v primerjavi s konkurenčnimi izdelki).
Vsestransko uporaben: Enostavno navpično parjenje občutljivih in velikih oblačil, idealen za glajenje gub na oblekah in drugih visečih oblačilih - celo zavesah.
NAPRAVLJIVI IZDELEK: zagotovljena servisna razpoložljivost za 15 let, nizki stroški in hitra dobava iz 6500 servisnih centrov po vsem svetu, kar je del naše zaveze za varstvo okolja in zmanjšanje količine odpadkov.
Enostavno in varno prenašanje: sistem zaklepanja zagotavlja enostaven transport in shranjevanje za kar najbolj praktično in brezskrbno uporabo.
POPOLNA ZAŠČITA PROTI KAPKAM: Zagotovite, da bodo vaša oblačila brezhibna in v odličnem stanju, z našim ekskluzivnim sistemom Anti-Drip, ki kapljice vode spremeni v močno paro za brezskrbno uporabo.
Izdelano v Franciji: Visoko zmogljiv izdelek, izdelan v Franciji z brezkompromisnimi standardi izdelave, oblikovanja in proizvodnje.

Parametri

Drip-Stop
Znamka
Konstantna para
Puhanje pare

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.