HALO 11 RDEČE CPA
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Mobilni telefon, namenjen tistim, ki želijo telefon uporabljati za klicanje in pisanje sporočil SMS. Odlikujeta ga preprostost in
enostaven za uporabo. Velik zaslon ima lahko berljive velike črke. Za lažjo orientacijo ima telefon velike
z ločenimi gumbi, ki se lahko celo pogovarjajo. Ko pritisnete gumb, telefon objavi ustrezno številko.
Popolnoma nepremagljiva funkcija so Foto stiki. Od trenutka, ko fotografijo shranite v stik, je zelo enostavno ugotoviti, kdo
Kliče. Prav tako lahko pokličete tak stik.
Za priročno polnjenje telefona boste v paketu našli stojalo za polnjenje, v katerega preprosto položite telefon. Na ta način boste
na enem mestu in vedno napolnjene.
Praktična funkcija tega telefona je svetilka LED, ki jo upravljate z ločenim gumbom na strani in jo lahko vklopite tudi, ko je
telefon je izklopljen. Pomaga vam lahko na primer, ko morate v temi odkleniti vrata.
Gumb SOS na zadnji strani telefona lahko uporabite v nujnih primerih. Ko ga pritisnete, vas telefon samodejno pokliče enega za drugim.
na vse shranjene številke SOS, dokler klic ni povezan.
Telefon je opremljen tudi z osnovnimi multimedijskimi funkcijami, kot sta radio FM in predvajalnik glasbe.
Vstavite lahko pomnilniško kartico do 32 GB, na katero lahko shranite najljubšo glasbo ali
Slike.
Seveda je vgrajena tudi budilka z enostavnimi nastavitvami.
Funkcija, ki vedno pride prav, je kalkulator. Tudi temu mobilnemu telefonu ne manjka.
Z novimi tehnologijami telefon z enim polnjenjem zdrži do 10 dni.
Glavne značilnosti:
Visoka glasnost zvočnika in zvonjenja
Vgrajena LED svetilka z ločenim stikalom
Svetilko lahko vklopite tudi, ko je telefon izklopljen
Predvajalnik glasbe
Melodije zvonjenja
Možnost dodelitve lastne melodije zvonjenja
Podpora za pomnilniške kartice microSDHC do 32 GB
Budilka z enostavnimi nastavitvami ure in minut
Vsebina paketa:
Telefon, potovalni polnilnik, stojalo za polnjenje, baterija in navodila v češčini in slovaščini.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.