Hama brezžična laserska miška MW-900 V2, 7 gumbov, črna
28,89 €
23,68 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Hama Brezžična laserska miška MW-900 V2
Črna miška z visoko natančnostjo gibanja
7 gumbov za učinkovito delo in nastavitev DPI (600/1200/1600/3200).
Največji nadzor na skoraj vseh površinah
Laserski senzor in tihi glavni gumbi za nemoteno delo.
4-smerno kolesce za pomikanje
Omogoča navpično in vodoravno pomikanje.
Stranski gumbi s funkcijo naprej/nazaj
Idealno za udobno brskanje po internetu.
Inteligentno upravljanje energije
Aktivira način pripravljenosti, ko miške ne uporabljate.
Ločen gumb za vklop/izklop
Podaljša življenjsko dobo baterije.
Indikator LED
Označuje nizko napetost baterije.
Ergonomska oblika
Miška se natančno prilega desni roki in je primerna tudi za večje roke.
Sprejemnik USB
Za enostaven in varen prevoz jo je mogoče shraniti v ohišje miške.
2,4 GHz tehnologija
Zagotavlja zanesljiv in neprekinjen prenos signala.
Sistemske zahteve
- Operacijski sistem: Windows 11/10/8/7/Vista/XP, MAC OS 10.10 in novejši
Tehnični parametri
- Povezava: vilice USB-A
- Število gumbov: 7, vključno s kolescem za pomikanje
- Ločljivost: 600/1200/1600/3200 DPI
- Napajanje: 2x AA
- Dimenzije: 7,2 x 12,3 x 4 cm
- Teža: 145 g
- Barva: črna
Vsebina paketa
- Miška MW-900 V2
- Sprejemnik USB
- 2x baterije AA
- Navodila za uporabo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.