HD2151/40 PHILIPSOV LONEC ZA KUHANJE POD PRITISKOM
244,50 €
200,41 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Philipsov kuhalnik "vse v enem" HD2151/40
S Philipsovim večnamenskim loncem za kuhanje pod pritiskom HD2151/40 pripravite okusne jedi v 30 minutah. Pripravite svoje najljubše jedi v krajšem času!
35 prednastavljenih programov
Naj vas vodimo do najboljših rezultatov! Philipsov večnamenski lonec pod pritiskom je opremljen s 35 prednastavljenimi programi, zato morate izbrati le enega od njih in začeti kuhati s pritiskom na gumb.
Nastavljiv čas kuhanja in stopnje tlaka
Natančno prilagodite tlak in temperaturo kuhanja, da povečate mehkobo in sočnost mesa, ki ohrani tudi več hranilnih vrednosti.
Tehnologija hitrega sproščanja pare
Tlak se sprosti v samo 1 do 7 minutah, odvisno od količine sestavin, zato lahko večerjo pripravite veliko hitreje, natančneje 50 % hitreje, kot če bi jo kuhali na štedilniku.
Funkcija prednastavitve kuhanja
Naprava ohranja temperaturo sestavin do 12 ur, zato lahko vnaprej nastavite čas kuhanja in uživate v dnevu.
18 varnostni zaščitni sistemi
Z otroško ključavnico in drugimi varnostnimi funkcijami je rokovanje z loncem popolnoma varno.
Sistem za nadzor okusa
Zahvaljujoč inovativnemu sistemu Taste Control je meso do 22 % mehkejše in 42 % bolj sočno.
Dodajanje sestavin med kuhanjem
Z gumbom Dodaj sestavine lahko med kuhanjem dodate več sestavin, ne da bi prekinili postopek kuhanja.
Gumb za zgoščevanje omake
Za najboljše rezultate preprosto pritisnite gumb za zgostitev omake, ko sprostite pritisk iz aparata.
Obseg in zmogljivost
- Prostornina 5 litrov
- Prostor za kuhanje 3,3 litra
Dodatki
- Plastični pladenj za paro
- Merilna skodelica
- Strižnik
- Knjiga receptov
Tehnične specifikacije
- Dolžina napajalnega kabla 1,2 m
- Vhodna moč 1 000 W
- Barva črna
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.