Homematic IP Termostatska glava Evo

- 8%

simbolična fotografija

Homematic IP Termostatska glava Evo
Homematic IP Termostatska glava Evo
Homematic IP Termostatska glava Evo
Homematic IP Termostatska glava Evo
številka artikla
31334297
OEM
HmIP-eTRV-E
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 7.5.2024 že pri vas

94,10 €

86,18 €

70,64 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 86,23 €
Na zalogi 2 kos, 7.5.2024 že pri vas

86,18 €

94,10 €

70,64 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Homematic IP Termostatska glava Evo

EAN: 4047976551057

Opis izdelka

Termostatska glava Homematic IP Evo predstavlja evolucijo na področju pametnega ogrevanja.

Združuje sodoben dizajn in najnovejšo tehnologijo, da bi optimiziral vaše individualne potrebe.

Oblikovanje in nadzor

Evo, dobitnik nagrade Red Dot Design Award 2021, združuje preprosto, sodobno izdelavo in nemško natančnost.

Praktično brezšumno uravnavanje temperature je neprekosljiva rešitev tudi za najzahtevnejše stranke.

Zaradi minimalistične in ergonomske zasnove, intuitivnega koncepta upravljanja in brezkompromisne kakovosti je ta termostatska glava ikona pametnega doma Homematic IP.

Prikaz LED in upravljanje

Ima vgrajen zaslon LED za enostavno odčitavanje temperature in načinov delovanja.

Temperaturno spremembo lahko spreminjate ročno, jo upravljate prek stenskih termostatov Homematic IP ali pa jo daljinsko upravljate in avtomatizirate s pomočjo mobilne aplikacije Homematic IP v kombinaciji s centralno enoto (HmIP-HAP).

Edinstvena rešitev

Termostatske glave Homematic IP uporabljajo edinstven algoritem in mehanizem krmiljenja s koračnim motorjem.

Te glave nadomeščajo običajne termostatske radiatorske glave ter nadzorujejo temperaturo v prostoru in proces ogrevanja glede na individualne potrebe, kar omogoča takojšnje prihranke in do 30-odstotno zmanjšanje stroškov energije.

Delovanje sistema

V povezavi s senzorjem oken in vrat (npr. HmIP-SWDO ali HmIP-SRH) in centralno enoto (HmIP-HAP) je mogoče v celoti izkoristiti vse funkcije sistema, vključno z inteligentnim napovedovanjem ogrevanja, kar omogoča največji prihranek energije.

V mobilni aplikaciji (za Android in iOS v Češki republiki) lahko nastavite do več tedenskih temperaturnih profilov, različne načine dnevnega zviševanja ali zniževanja temperature (na dan in sobo) ali različne napredne scenarije.

Glasovno upravljanje

Sistem pametnega doma Homematic IP podpira glasovno upravljanje in komunikacijo z Google Assistantom in Amazon Alexo.

Za varno, stabilno in zanesljivo komunikacijo ima sistem med napravami lastno edinstveno radijsko tehnologijo.

Enostavna montaža

Neposredna namestitev na telesa radiatorjev z navojem M30 x 1,5 mm ali z uporabo priloženih adapterjev za večino standardnih tipov radiatorskih ventilov (RA, RAV in RAVL - vključeni).

Preprosto odstranite obstoječo glavo in jo zamenjajte z glavo Evo (HmIP-eTRV-E) iz serije Homematic IP.

Široka paleta aplikacij

Termostatska glava Homematic IP Evo je idealna za vsestransko uporabo v domovih, pisarnah, podjetjih, zdravstvenih ustanovah itd.

Napredno napovedovanje ogrevanja, edinstven nadzorni algoritem in časovni programi zmanjšujejo stroške ogrevanja in zagotavljajo optimalno želeno temperaturo brez izgube energije.

Vsebina paketa:

  • 1x termostatska glava Evo
  • 3x Danfossov ventilni adapter (RA, RAV in RAVL)
  • 2x alkalne baterije AA
  • Češka navodila

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.