HP PC Elite Mini600G9 35W i5-12600T, 8GB DDR5, 256GB M.2, Intel HD, WiFi6 BT, usb kl. in miška, 90W, 2xDP HDMI, Win11Pro
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HP PC Elite Mini600G9
Operacijski sistem: Windows 11 Pro
Specifikacije procesorja
Serija procesorjev: 12. generacija Intel Core™ i5
Procesor: Intel Core™ i5-12600T
Tehnologija procesorja: Intel Core™ i5 s tehnologijo vPro
Oblikovanje in upravljanje
Oblikovanje: mini
Funkcije upravljanja: HP Client Catalog, HP Driver Packs, HP Image Assistant, HP Client Management Script Library, HP Connect for Microsoft Endpoint Manager, HP Manageability Integration Kit, HP Patch Assistant
Varnost
Upravljanje varnosti: integriran varnostni čip TPM 2.0, HP Secure Erase, HP Sure Click, HP Sure Sense, Absolute Persistence Module, HP Sure Admin, HP BIOSphere Gen6, HP Client Security Manager Gen7, HP Tamper Lock, HP Sure Start Gen7, HP Sure Run Gen5, HP Sure Recover Gen5
Pomnilnik in shranjevanje
Pomnilnik: 8 GB DDR5-4800 MHz RAM
Pomnilniške reže: 2 reži SODIMM
Notranji pomnilnik: 256 GB PCIe NVMe™ TLC SSD
Grafika in vrata
Grafika: integrirana
Priključki: 1x priključek za slušalke, 1x SuperSpeed USB Type-A, 1x SuperSpeed USB Type-A (polnjenje), 1x SuperSpeed USB Type-C, 1x priključek za napajanje, 1x RJ-45, 3x SuperSpeed USB Type-A, 2x DisplayPort™ 1.4, 1x HDMI 2.1
Zvočna in brezžična povezljivost
Zvočni posnetki: Realtek ALC3252 kodek, univerzalni avdio priključek
Brezžična povezava: Intel Wi-Fi 6E AX211 in Bluetooth 5.2
Napajanje in dimenzije
Napajanje: 90W zunanji napajalnik
Dimenzije: 17,7 x 17,5 x 3,4 cm
Teža: 1,42 kg
Dodatne informacije
EAN: 196548678976
Certificiranje: registracija EPEAT, certifikat ENERGY STAR
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.