HP PC Pro Tower 400G9 i7-12700, 1x16GB, 512GB M.2 NVMe, Intel HD 2xDP HDMI, kl. 3y onsite, DVDRW, 260W, Win11Pro.
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HP PC Pro Tower 400G9 i7-12700
EAN: 197029239532
Operacijski sistem
Windows 11 Pro 64-bitni
Procesor
Intel Core™ i7-12700 (2,10 GHz max. 4,90 GHz, 25 MB predpomnilnika, 12 jeder)
Delovanje procesorja
31 426 z oznako PassMark
Čipovski nabor in matična plošča
Intel Q670, Mahjong
Spomin
16 GB DDR4 3200 MHz (1 × 16 GB), možnost razširitve do 64 GB
Trdi diski in pogoni
SSD disk 512 GB M.2 PCIe NVMe
Bralnik in zapisovalnik CD, CD-RW, DVD /-RW DL
Bralnik pomnilniških kartic Secure Digital (SD, SDHC, SDXC)
Grafična kartica
Intel UHD 770, največja podprta ločljivost HDMI - 4096×2160 @60Hz, DisplayPort - 4096×2160 @60Hz
Zvočni in omrežni vmesnik
Vgrajena zvočna kartica Realtek ALC3252
Notranji 2W mono zvočnik
Vgrajena omrežna kartica Intel I219LM 10/100/1000
Vtičnice in priključki
- 1× USB-C 3.2 Gen 2 (hitrost prenosa signala 10 Gb/s)
- 3× USB 3.2 Gen 2 (hitrost prenosa signala 10 Gb/s)
- 3× USB 3.2 Gen 1 (hitrost prenosa signala 5 Gb/s)
- 2× USB 2.0
- 1× kombinirani priključek za slušalke/mikrofon
- 1× avdio izhod (linijski izhod)
- 1 × RJ-45 (LAN)
Video priključki
- 2× DisplayPort 1.4
- 1× HDMI 1.4
Razširitvene reže
- 1 × PCI Express 4.0 x16
- 1× PCI Express 4.0 x1
- 1× PCI x1
- 1 × vrata Flex IO (zasedena)
Tipkovnica in miška
Tipkovnica USB HP 125, miška USB HP 125
Dimenzije in teža izdelka
15,5 × 30,8 × 33,7 cm, 5,3 kg
Zahteve glede zasnove in napajanja
Stolp, 260 W napajalnik z do 90-odstotno učinkovitostjo
Garancija
3 leta na lokaciji ( 3 leta na ID lokacije )
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.