HP PC ProDesk 600G6 DM 35W i5-10500T, 1x8GB, 256GB M.2 NVMe, Intel HD, WiFi6 BT, usb cl. in miška, 65W, 2xDP, Win11Pro DWN10
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
HP PC ProDesk 600G6 DM 35W i5-10500T
Operacijski sistem: Windows 11 Pro 64-bit DWN 10
Procesor: Intel Core™ i5-10500T (2,30 GHz največ 3,80 GHz, 12 MB predpomnilnika, 8 jeder)
Chipset: Intel Q470
Matična plošča: daario
Specifikacije pomnilnika
Pomnilnik: 8 GB DDR4 2666 MHz (1 × 8 GB)
Pomnilniške reže: 2 SODIMM
Največji pomnilnik: razširljiv do 64 GB
Specifikacije diska
Trdi disk: 256 GB M.2 SSD PCIe NVMe
Optična enota: ni vključena
Bralnik pomnilniških kartic: Ni priložen.
Položaji notranjih enot
- 1× M.2 SSD 2280 (zaseden)
- 1× M.2 SSD 2280 (brezplačno)
- 1 × 2,5" (brezplačno, vključuje okvir za disk)
Sistemske funkcije
Grafična kartica: Intel UHD 630
Zvok: integrirana zvočna kartica, notranji zvočnik
Omrežni vmesnik: integrirana omrežna kartica Intel I219LM 10/100/1000, brezžična kartica Intel AX201 WiFi 6 ax (2x2) z Bluetooth 5.0
Vtičnice in priključki
- 1× USB-C 3.2 Gen 2 (hitrost prenosa signala 10 Gb/s)
- 3× USB 3.2 Gen 2 (hitrost prenosa signala 10 Gb/s)
- 3× USB 3.2 Gen 1 (hitrost prenosa signala 5 Gb/s)
- 2× USB 2.0
- 1× kombinirani priključek za slušalke/mikrofon
- 1 × RJ-45 (LAN)
Video priključki
2× DisplayPort 1.4
Razširitvene reže
- 2× M.2 2280/2230 za SSD (1× zaseden)
- 1× M.2 2230 (zaseden - kartica WiFi)
Vsebina paketa
Tipkovnica: tipkovnica USB
Miška: Miška USB
Parametri izdelka
Dimenzije izdelka (Š x G x V): 17,7 × 17,5 × 3,4 cm
Teža izdelka: 1,24 kg
Oblikovanje: mini PC
Zahteve glede napajanja: zunanji 65 W napajalnik z do 89-odstotno učinkovitostjo
Garancija
3 leta na lokaciji
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.