Huawei Nova Y90 Crystal Blue HUAWEI

simbolična fotografija

Huawei Nova Y90 Crystal Blue HUAWEI
Huawei Nova Y90 Crystal Blue HUAWEI
Huawei Nova Y90 Crystal Blue HUAWEI
Huawei Nova Y90 Crystal Blue HUAWEI
Huawei Nova Y90 Crystal Blue HUAWEI
Huawei Nova Y90 Crystal Blue HUAWEI
Huawei Nova Y90 Crystal Blue HUAWEI
Huawei Nova Y90 Crystal Blue HUAWEI
Huawei Nova Y90 Crystal Blue HUAWEI
Huawei Nova Y90 Crystal Blue HUAWEI
Huawei Nova Y90 Crystal Blue HUAWEI
številka artikla
730021542
Proizvajalec
HUAWEI
Točke zvestobe: 13
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Pametni telefon
Huawei Nova Y90 6/128 GB kristalno modra
PN MT-Y90DSLOM
Operacijski sistem EMUI 12, ki temelji na operacijskem sistemu Android 10

Procesor Qualcomm Snapdragon 680
Frekvenca procesorja 4× Cortex-A73 s frekvenco 2,4 GHz 4× Cortex-A53 s frekvenco 1,9 GHz
8-jedrni procesor
Grafični čip Adreno 610

RAM 6 GB
Pomnilnik 128 GB

6,7-palčna diagonala
Ločljivost FHD 1.080 × 2.388 IPS
Zaslon na dotik
Natančnost zaslona 391 PPI
Hitrost osveževanja 90 Hz
16,7 milijona barv

Zadnja kamera 50 2 2 MPx
Sprednja kamera 8 MPx

Podprta omrežja 4G/3G/2G (Nano SIM - Dual SIM ali Single SIM eSIM)
WiFi 802.11 a/b/g/n/ac, (2,4 GHz/5 GHz)
Bluetooth 5.0
USB Type-C, USB 2.0
3,5-milimetrski vtič
NFC
OTG

Navigacija GPS / AGPS / Glonass / BeiDou / Galileo / QZSS
Senzorji Senzor okoliške svetlobe / Kompas / Gravitacijski senzor / Senzor prstnih odtisov (na strani)

Kapaciteta baterije Li-Pol 5 000 mAh
Hitro polnjenje HUAWEI SuperCharge (največ 40 W)

Dimenzije 163,3 × 74,7 × 8,4 mm
Teža 195 g
Barva Kristalno modra

Parametri

Znamka
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Diagonala zaslona
Zaslon
Operacijski sistem
Komunikacija
Notranji pomnilnik
Operacijski spomin
Reža za kartico
Foto zadaj
Foto spredaj
Posebne lastnosti

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.