i-tec Cooling Metal Pad (do 15,6") s priklopno postajo USB-C (Pow.Del.100W)
63,79 €
59,16 €
48,49 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iTec Cooling Metal Pad (do 15,6") s priklopno postajo USB-C (Pow.Del.100W)
Opis
Komplet izdelkov za udobno delo s prenosnim računalnikom in povezavo z zunanjimi napravami.
Kovinsko stojalo za prenosne računalnike do 3 kg in 15,6-palčne zaslone.
Priključna postaja z vhodom HDMI, 3 vhodi USB, adapterjem Gigabit LAN, kombiniranim vhodom za zvok/mikrofon in režami SD/microSD.
100-centimetrski kabel USB-C za priročno povezavo s prenosnim računalnikom.
Specifikacije
Kovinsko stojalo
- Zasnovan za prenosne računalnike do velikosti 15,6"
- Zaščita pred praskami in obrabo
- Nagibna opora za nastavitev delovne višine
- Največja obremenitev: 3 kg
- Blazinice proti zdrsu
Priključna postaja
- 1x vrata USB-C za povezavo s prenosnim računalnikom s priključkom USB-C ali Thunderbolt™ 3
- Moč: 100 W
- 1x vrata HDMI za povezavo z monitorjem do 4K/30Hz
- 2x USB 3.2 Gen 1 (5Gb/s) in 1x USB-C 3.2 Gen 1 (5Gb/s) Podatki/PD
- 1x vrata Ethernet GLAN RJ-45
- 1x reža za SD in 1x reža za microSD
- 1x 3,5-milimetrski kombinirani zvočni priključek
- Kabel USB-C (100 cm)
Zahteve
- Naprave s prostim priključkom USB-C ali Thunderbolt™3/4
- Prenosni računalnik s težo do 3 kg in 6-palčnim zaslonom
- Naprave s prostim priključkom USB-C ali Thunderbolt™3 s podporo "Power Delivery"
- Naprave s prostim priključkom USB-C s podporo za "DisplayPort Alternate Mode" ali Thunderbolt™3/4
- Operacijski sistemi: Windows 10/11, macOS, Android, iPadOS, ChromeOS in Linux z najnovejšimi posodobitvami
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.