Kensington SmartFit™ Easy Riser™ Stojalo za hlajenje prenosnika - ČERNO

- 21%

simbolična fotografija

Kensington SmartFit™ Easy Riser™ Stojalo za hlajenje prenosnika - ČERNO
številka artikla
AG517041
OEM
K52788WW
Proizvajalec
Kensington
Točke zvestobe: 1
0 ocen
Na zalogi 11 kos, 16.5.2024 že pri vas

36,39 €

28,62 €

23,46 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 28,05 €
Na zalogi 11 kos, 16.5.2024 že pri vas

28,62 €

36,39 €

23,46 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

! PIŠITE ZA CENO! Značilnosti Kensingtonov patentirani sistem SmartFit® omogoča nastavitev višine in nagiba zaslona prenosnika. S priloženo skico roke določite svojo osebno barvo udobja in ustrezno prilagodite optimalno višino za hrbet, vrat in oči. Stojalo Easy Riser™ dvigne prenosni računalnik z mize, kar olajša pretok zraka in izboljša delovanje baterije in drugih komponent. - Sistem SmartFit® omogoča, da delovno okolje prilagodite svojemu tipu telesa, s priloženo grafiko roke določite svojo barvo in izdelek ustrezno prilagodite v najboljši ergonomski položaj - Primerno za prenosne računalnike z zasloni od 12" do 17" - Vložki zagotavljajo varno in stabilno prileganje ter ohranjajo prenosnik na mestu - Naklon stojala do 50 stopinj zagotavlja največjo prilagodljivost - Lahko se zloži plosko in enostavno prenaša - Izboljša kroženje zraka za hlajenje prenosnega računalnika ter izboljša delovanje baterije in drugih sestavnih delov Globina 334 mm Širina 279 mm Višina 41 mm Teža 0,847 kg

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.