i-tec USB-C/Thunderbolt 3x Display Docking Station
166,88 €
154,99 €
127,04 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iTec USB-C/Thunderbolt 3 Priključna postaja s trojnim zaslonom
Koda izdelka: 8595611703164
Opis
Povečajte svoj delovni prostor s to priklopno postajo iTec. Podpira do tri zunanje monitorje 4K/60Hz in je združljiva s katerim koli prenosnim računalnikom z operacijskim sistemom Windows 10.
Značilnosti
- Podpira do tri zunanje monitorje: idealno za profesionalne grafične oblikovalce, podatkovne analitike in filmske montažerje.
- Hiter prenos podatkov: do 10 Gb/s prek vrat USB 3.1 ali USB-C.
- Polnjenje: pametni telefon ali tablični računalnik lahko polnite prek vgrajenih vrat USB z močjo do 10 W.
Pozornost:
Možnost priključitve treh zunanjih monitorjev je odvisna od grafične kartice prenosnega računalnika. Za video izhod na tri monitorje mora biti pokrov prenosnika zaprt.
Specifikacije
- Priključki: 2x DisplayPort, 1x HDMI, 2x USB 3.1 Gen 2, 1x USB 3.1 Gen 2 s podporo za hitro napajanje, 1x USB-C Gen 2.
- Ethernet: Gigabitni Ethernet RJ-45 za zanesljivo internetno povezavo.
- Zvočni posnetki: Na sprednji plošči je kombiniran priključek za zvok in mikrofon.
- Varnost: Kensingtonova ključavnica za zaščito pred krajo.
- Varčevanje z energijo: stikalo za vklop priklopne postaje za največje varčevanje z energijo.
- Podpira operacijski sistem Windows 10, macOS X.
- Vsebina paketa: 100 W (20 V, 5 A) adapter in 100 cm dolg kabel USB-C.
Sistemske zahteve
Za pravilno delovanje doka je potrebna naprava s prostim priključkom USB-C ali Thunderbolt 3 in operacijskim sistemom Windows 10, macOS, Android, Chrome OS ali Linux z najnovejšimi posodobitvami.
Vsebina paketa
Priključna postaja, priključni kabel (100 cm), napajalnik (kabel DC 160 cm, napajalni kabel 180 cm), priročnik.
Lahko bi vas zanimalo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.