iGET Blackview GBV7100 Black
376,10 €
308,28 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET Blackview GBV7100 Black
Trpežen telefon z veliko baterijo za zahtevne uporabnike.
Procesor in pomnilnik
Telefon poganja hiter procesor MediaTek Helio G85 in velik pomnilnik 6 GB RAM (razširljiv do 10 GB) ter 128 GB ROM.
Certificiranje
Certifikati IP68, IP69K in MIL-STD-810H so samoumevni.
Baterije
Velika baterija s kapaciteto 13.000 mAh služi tudi kot banka energije in je zaradi 33W hitrega polnjenja vedno na voljo.
Fotoaparat
Fotografije bo posnela trojna kamera SONY 12 8 2 MPx.
Prikaz
Telefon ima odličen in velik 6,58-palčni zaslon z ločljivostjo FHD .
Operacijski sistem
Na trg prihaja z novim sistemom Android 12, ki ga dopolnjuje operacijski sistem Doke OS 3.0 s številnimi izboljšavami.
Igralne izkušnje
Osemjedrni čipovski nabor z grafičnim procesorjem Arm Mali-G52 doseže najvišjo frekvenco 1 GHz, kar zagotavlja odlično zmogljivost za zahtevne igralce iger.
Hladilni sistem
GBV7100 uporablja hladilni sistem na osnovi grafita, ki zmanjša temperaturo procesorja za do 5 °C, učinkovito odvaja toploto in preprečuje pregrevanje.
Odpornost
iGET Blackview je nadgradil vojaški standard za trpežne telefone z MIL-STD-810G na najnovejšo različico MIL-STD-810H, ki je bila podvržena še strožjemu testiranju v različnih zahtevnih okoljih, da bi potrdila visoko vzdržljivost in vzdržljivost telefona.
Tehnični parametri
- Operacijski sistem: Google Android 12
- Jezik: CZ, SK in drugi
- Procesor: MediaTek Helio G85, 2,0 GHz, štirijedrni
- RAM: 6 GB
- Notranji pomnilnik: 128 GB
- Zaslon: 6,58" FHD IPS
- Ločljivost: 1080 x 2408 px 20:9
- DVOJNA SIM: DA (2x 4G SIM)
- Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac
- Podpora za klicanje prek omrežja Wi-Fi: da
- Različica Bluetooth: 5.0
- GPS: Da
- NFC: Da
- Barva: črna
- Baterija: Li-pol 13000 mAh
- Teža telefona: 460 g
- Dimenzije naprave: 174 x 81,4 x 18,9 mm
Vsebina paketa
- 1x mobilni telefon iGET BLACKVIEW GBV7100 Black
- 1x kabel USB-C - USB za povezavo z računalnikom in polnilnikom
- 1x napajalnik z USB
- 1x uporabniški priročnik v CZ/SK/DE/EN/PL
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.