iGET Blackview TAB G11 Silver
265,09 €
217,29 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET Blackview TAB G11 Silver
Prenos v najboljši kakovosti
iGET Blackview TAB G11 Silver omogoča gledanje videoposnetkov na platformah, kot so Netflix, YouTube in Disney , v ločljivosti 1080p ali več.
10,36-palčni zaslon 2K, prijazen do oči
Uživajte v filmih in televizijskih oddajah v polni kakovosti z 10,36-palčnim zaslonom 2K. Zaslon vključuje tudi način za varčevanje z očmi za vaše zdravje.
Dvojni zvočniki
Tablični računalnik ima vgrajena dva zvočnika za odličen zvok in vhod za slušalke.
Osemjedrni procesor Unisoc T618
Za nemoteno delovanje in hitro obdelavo nalog je tablični računalnik opremljen z osemjedrnim procesorjem Unisoc T618.
8 GB RAM 128 GB ROM razširljivost
Velik pomnilnik 8 GB RAM in 128 GB ROM je mogoče razširiti s pomnilniško kartico.
Dvojni 4G LTE
Tablični računalnik podpira tehnologijo 4G LTE in ima dve reži za kartice SIM.
Velika zmogljivost baterije 6580 mAh
Z veliko 6580 mAh baterijo lahko tablični računalnik z enim polnjenjem uporabljate ves dan.
8 MP sprednja 13 MP zadnja kamera
Tablični računalnik je opremljen s kakovostno sprednjo in zadnjo kamero za fotografiranje in video klice.
Podpora za magnetno tipkovnico
Tablični računalnik je združljiv z magnetno tipkovnico za udobno delo.
Tehnični parametri
- Procesor: SC -UMS512T-T618
- Število jeder: 8
- Frekvenca procesorja [GHz]: 2,0 GHz
- Operacijski pomnilnik: 8 GB RAM
- Notranji pomnilnik: 128 GB ROM
- Zaslon: " FHD IPS incell
- Ločljivost: 1200*2000 15:9
- Kamera: 8,0 MPx spredaj 13,0 MPx zadaj
- Mobilna omrežja: 4G/LTE
- Wi-Fi 2,4 GHz: 802.11a/b/g/n/ac
- Wi-Fi 5,0 GHZ: 802.11 ac
- Bluetooth: BT 5.0
- Navigacija: GPS,GLONASS BDS
- OTG: Da
- Zvočni vhod: da 3,5 jack
- Radio FM: Da:
- Razširljivost: 2x SIM ali 1x SIM 1x microSDXC
- Baterija: 6580 mAh
Vsebina paketa
- 1x tablični računalnik iGET Blackview TAB G11
- 1x napajalnik
- 1x kabel USB-C/USB
- 1x uporabniški priročnik (CZ/SK/PL/EN/DE/AT/HU)
- 1x garancijska kartica
- 1x kabel OTG
- 1x zaščitno ohišje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.