UMAX VisionBook Tablet 8L Plus -8" IPS 1280x800, Allwinner A133@1, 6GHz, 2GB, 32GB, PowerVR GE8300, Android 12 Go, črna
84,09 €
75,30 €
61,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
UMAX VisionBook Tablet 8L Plus
Ta elegantna črna tablična naprava, ki je kot nalašč za vsakdanjo uporabo, je cenovno ugodna in funkcionalna.
Ključne lastnosti
- Procesor: Allwinner A133 1,6 GHz Quad Core
- Pomnilnik: 2 GB DDR3
- Pomnilnik: 32 GB, razširljiv z Micro SD
- Zaslon: 8" IPS 1280x800
- Operacijski sistem: Android 12 Go Edition
Doživite gladko delovanje
S štirijedrnim procesorjem Allwinner A133 in 2 GB pomnilnika RAM VisionBook 8L Plus ponuja svežo zmogljivost za predvajanje večpredstavnosti, brskanje po spletu in igranje iger na dovolj kakovostnem in velikem 8-palčnem zaslonu IPS.
Veliko prostora za shranjevanje
Bliskovni disk s kapaciteto 32 GB zagotavlja veliko prostora za pomembne datoteke in aplikacije. Shrambo lahko dodatno razširite z režo micro SD.
Ujemanje vsakodnevnih izkušenj
Z zadnjo kamero s 5 MP in sprednjo spletno kamero z 2 MP lahko brez težav posnamete vsakodnevne izkušnje in opravljate videoklice.
Povezljivost
- Vhodno-izhodni priključki: Micro USB, 3,5-milimetrski priključek za slušalke, reža za kartice Micro SD/SDHC/SDXC (največ 128 GB)
- Brezžično: Bluetooth 4.0, Wifi b/g/n
Moč in dimenzije
- Baterija: Li-Ion 3500 mAh za polnjenje
- Napajanje: Napajalnik DC 5V/1,5A, polnjenje prek vrat Micro USB
- Teža: 350 g
- Dimenzije: 208 x 123 x 9 mm
Vsebina paketa
Paket vključuje tablični računalnik s sistemom Android, napajalnik AC/DC 5V/1,5A in kabel Micro USB.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.