iGET Blackview TAB G13 Silver

MARATON
- 1%
POPUSTOV

simbolična fotografija

iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
številka artikla
31048929
OEM
TAB G13 Silver
Proizvajalec
iGET
Točke zvestobe: 10
0 ocen
MARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOVMARATON POPUSTOV
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET Blackview TAB G13 Silver

S tabličnim računalnikom iGET Blackview TAB G13 Silver vstopite v svet tehnologije. Z zmogljivim procesorjem Helio G85 in do 4 GB razširjenega pomnilnika RAM vam nobena aplikacija ne bo povzročala težav.

Ključne lastnosti

  • 6 GB RAM razširitev do 4 GB: nova tehnologija razširitve 6 GB LPDDR4X RAM do 10 GB zagotavlja, da lahko iGET TAB G13 obvlada obsežne igre, ki zahtevajo veliko pomnilnika.
  • MediaTek Helio G85: Procesor MediaTek Helio G85 z grafičnim procesorjem Arm Mali-G52 poveča frekvenco na 1 GHz in zagotavlja odlično zmogljivost za zagrizene igralce iger.
  • 128 GB ROM do 1 TB kartice TF: Do 128 GB notranjega pomnilnika eMMC 5.1 in 1 TB zunanjega pomnilnika zagotavljata veliko prostora za številne dragocene datoteke in mape.

Oblikovanje in vzdržljivost

  • Oblika: tablični računalnik ima novo, še tanjše ohišje, le 7,7 mm in majhno težo 450 g.
  • Baterija: Resnično velika 7280 mAh baterija daje tablici dovolj soka za več kot en dan delovanja.

Fotografske značilnosti

  • 8 MPx 13 MPx: iGET TAB G13 ima tudi fotografske funkcije za zajemanje impresivnih portretov in pokrajin.

Tehnične specifikacije

  • Model: GET TAB G13.
  • Dimenzije: 238,8 x 157,6 x 7,7 mm
  • Teža: 450 g
  • Zaslon: 10,1", 1200 x 1920 pik, FHD , IPS
  • Procesor: MediaTek Helio G85
  • RAM in ROM: 6 GB 128 GB, LPDDR4X eMMC 5.1
  • Kapaciteta baterije: 7280 mAh
  • Operacijski sistem: Doke OS. P 3.0, ki temelji na operacijskem sistemu Android 12

Parametri

Procesor
Barva
Globina
Teža
Ločljivost zadnje kamere
Ločljivost sprednje kamere
Širina
Višina
Diagonala zaslona
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Funkcija
Kapaciteta baterije
Število jeder procesorja
Fotoaparat zadnji (Mpix)
Konektorji
Baterija (mAh)
Brezžična tehnologija
Podatkovne storitve
Prefinjenost zaslona
Konfiguracija kartic
Največja velikost pomnilniške kartice
Reža za pomnilniško kartico
Vrsta glavne SIM kartice
Vrsta pomožne SIM kartice
Znamka procesorja
Število objektivov sprednje kamere
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.