iGET BLACKVIEW TAB G8 Kids Pink - 10,1" HD IPS/800x1280/Quad-core/4GB 128GB/6 580 mAh/Android 12/case/pink
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Tablični računalnik iGET Blackview TAB G8 Kids je bil zasnovan posebej za otroke. Ima velik 10,1-palčni zaslon HD , 4 GB pomnilnika RAM, ki ga je mogoče razširiti za 3 GB (skupaj 7 GB RAM), in 128 GB notranjega pomnilnika. Če želite razširiti prostor za shranjevanje, lahko to storite s kartico microSDXC do 1 TB. Za zadostno vzdržljivost skrbi baterija s 6580 mAh. t ablet je pripravljen na najnovejši WiFi 6. Tehnični parametri Operacijski sistem: Android 12 Jezik: Android 4.0. Procesor: Rockchip RK3566, 1,8 Ghz, štirijedrni RAM: 4 GB 128 GB notranjega pomnilnika Zaslon: 10,1-palčni HD IPS (79-odstotna pokritost) Ločljivost: 800 x 1280 px 16:10 Dve kartici SIM: ne Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac/ax Podpora za klicanje prek Wi-Fi: Da Kamera: 8,0 Mpx spredaj, 13,0 Mpx zadaj Video: 1080p 60 sličic na sekundo Upravljanje na dotik. OTG: Da Senzor G: Da Svetlobna dioda za obvestila: Ne Video: 3GP, MP4, AVI, 3GP, 3GPP, X-FLV, MOV, VOB, WMV Zvočni zapis: VVV, WMV, WMV, WMV, WMV, WMV: VVV: MP2, MP3, OGG, AAC, X-FLAC, IMY Slike: JPG, GIF, BMP, PNG, TIF, PSD Komunikacija: Skype, Google Talk, e-pošta, spletni brskalnik, Youtube itd. Podatki: povezava Wi-Fi Različica Bluetooth: 5.0 3,5-milimetrski vtič: Da: Ne Barva: roza Baterija: 6580 mAh Napajalnik: 5V (2A) Brezžično polnjenje: Ne Čas delovanja: Do 15 ur običajnega delovanja Teža tablice: 520,5 g Teža celotnega paketa: 910 g Dimenzije naprave: 247 x 164 x 9,9 mm (širina x višina x globina) Dimenzije škatle: 265 x 186 x 50 mm (višina x širina x globina) Vsebina paketa 1x tablični računalnik iGET BLACKVIEW TAB G8 Kids Blue 1x kabel USB-C za povezavo z računalnikom in polnilnikom 1x napajalnik s priključkom USB 1x uporabniški priročnik v CZ/SK/DE/EN/PL 1x otroški zaščitni etui
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.