iGET FIT F60 Rose Gold

- 64%

simbolična fotografija

iGET FIT F60 Rose Gold
iGET FIT F60 Rose Gold
iGET FIT F60 Rose Gold
iGET FIT F60 Rose Gold
iGET FIT F60 Rose Gold
iGET FIT F60 Rose Gold
številka artikla
31038856
OEM
F60 Gold
Proizvajalec
iGET
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET FIT F60 Rose Gold: elegantna športna ura za vsako priložnost

Pametna ura iGET FIT F60 Rose Gold je idealen pripomoček za športne in družabne dogodke. Z elegantno zasnovo in izbirnimi številčnicami ura postane prilagodljiv pripomoček za vsako priložnost.

Lastnosti in funkcije

Zaslon: Na 1,3-palčnem zaslonu na dotik z ločljivostjo 240 × 240 px so prikazani čas, obvestila aplikacij in izmerjeni podatki.

Spremljanje dejavnosti: z uro lahko spremljate prehojene korake, porabljene kalorije, srčni utrip in kakovost spanja.

Obvestila: ko je naprava povezana s telefonom, boste prejemali obvestila o sporočilih SMS ali klicih.

Športna moda

Ura ponuja posebne načine za običajne športne dejavnosti in je združljiva z mobilno aplikacijo iGET GO.

Odpornost

Ura je zaščitena pred dežjem in prahom po standardu IP68.

Trajanje baterije: zaradi 200 mAh baterije bo ura delovala do 7 dni.

Vedno elegantno

Ura je opremljena z usnjenim in silikonskim pasom, zato je primerna za vsak položaj. Številčnike lahko spreminjate z mobilno aplikacijo iGET GO.

Tehnični parametri

  • Procesor: Realtek8762C
  • RAM: 128 kB
  • Notranji pomnilnik: 256 kB
  • Bluetooth: 5.0
  • Barva ure: rožnato zlato
  • Baterija: 200 mAh
  • Čas delovanja: do 7 dni
  • EAN: 8594177651858

Vsebina paketa

  • 1x zapestnica iGET FIT F60 Rose Gold
  • 1x silikonski pas svetlo roza barve
  • 1x polnilni kabel USB
  • 1x garancijska kartica
  • 1x uporabniški priročnik v CZ/SK/DE/EN/PL/HU

Parametri

Vrsta blaga
Teža
Barva pasu
Največji obseg zapestja
Povezava z mobilnim telefonom
Diagonala zaslona
Povezljivost
Vrsta zaslona
Kapaciteta baterije
Funkcija ure
Združljiv OS
Material pasu
Oblika številčnice
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Proizvajalci
Barva ohišja
Najmanjši obseg zapestja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.