iGET FIT F60 Silver

- 64%

simbolična fotografija

iGET FIT F60 Silver
iGET FIT F60 Silver
iGET FIT F60 Silver
iGET FIT F60 Silver
iGET FIT F60 Silver
iGET FIT F60 Silver
številka artikla
31038857
OEM
F60 Silver
Proizvajalec
iGET
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET FIT F60 Silver

Elegantne športne ure

Elegantna športna ura s spremenljivo in elegantno igrivo obliko.

Spremljanje dejavnosti

Spremlja korake, razdaljo, porabljene kalorije, srčni utrip in kakovost spanja.

Zamenljivi trakovi

Enostavno se lahko prilagodi vaši obleki ali dejavnosti.

Velik zaslon na dotik

1,3-palčni zaslon na dotik z ločljivostjo 240x240 px za jasen pregled parametrov.

Odličen pregled vsega

Oglejte si obvestila iz aplikacij, sporočila SMS in predoglede klicateljev.

Vodoodporen

Ustreza standardu IP68 - zdrži do 30 min na globini do 1,5 m.

24-urno merjenje srčnega utripa

Zelo koristno za povečanje učinkovitosti in tudi za hujšanje.

Merjenje kakovosti spanja

Izmerite kakovost svojega spanja in ugotovite, kaj je morda vzrok za nihanja.

Priročne aplikacije in shranjevanje

Uro povežite z aplikacijo iGET GO in spremljajte vse svoje športne dejavnosti in meritve.

Ohranja vašo aktivnost

Opozori vas, če predolgo sedite za računalnikom ali že nekaj časa ne pijete pijače.

Tehnične specifikacije

  • Procesor: Realtek8762C
  • RAM: 128 kB
  • Notranji pomnilnik: 256 kB
  • Zaslon: 1,3-palčni IPS
  • Ločljivost: 240 x 240 px
  • Bluetooth: 5.0
  • Baterija: 200 mAh
  • Čas delovanja: do 7 dni
  • Barva ure: srebrna
  • Material traku: eko usnje (rjava) in silikon (bela)

Parametri

Vrsta blaga
Barva pasu
Največji obseg zapestja
Povezava z mobilnim telefonom
Diagonala zaslona
Povezljivost
Vrsta zaslona
Funkcija ure
Združljiv OS
Material pasu
V paketu
Oblika številčnice
Zamenljiv trak
Način upravljanja
Proizvajalci
Barva ohišja
Najmanjši obseg zapestja
Vodoodpornost in vzdržljivost

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.