iGET HOME Doorbell DS1 Anthracite Chime CHS1 White
56,41 €
54,00 €
44,26 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET HOME Doorbell DS1 Anthracite Chime CHS1 White
Inteligentni video zvonec z baterijskim napajanjem, vključuje kamero FullHD z dvosmernim prenosom zvoka, odpornost na zunanje razmere ter prah in vodo IP65, polnilna baterija 5200 mAh z življenjsko dobo do 3 mesecev, senzor PIR za zaznavanje gibanja, vidni kot 170°, nočna IR osvetlitev do 8 m, spletno spremljanje v aplikaciji iGET HOME v češčini prek mobilnega telefona ali tabličnega računalnika, vključuje mikrofon in zvočnik, shranjevanje posnetkov in fotografij na kartico microSD (do 128 GB) ali v oblak. Ločljivost FullHD 1080p (1920 x 1080) in 25 sličic na sekundo za izjemno kakovostne videoposnetke, delovanje podnevi in ponoči, 1/3" CMOS-senzor, standardno stiskanje videa H.264/H.265, WiFi 802.11 b/g/n, digitalni WDR, črna/bela/antracitna barva. Podpora za pomočnika Home Assistant. V paketu z zvočnikom CHS1, ki ima več načinov zvonjenja in opozorila LED.
Pametni baterijski video zvonec iGET HOME DS1 je zasnovan za enostavno namestitev ter spremljanje v zaprtih prostorih in na prostem z zelo visoko ločljivostjo videa FullHD 1080p. Postavite ga lahko kjer koli v hiši, hišici, pa tudi v notranjosti stavbe, kjer koli ga potrebujete.
Glavne funkcije
Ko se oseba približa zvoncu, se aktivira senzor gibanja PIR in pošlje obvestilo s fotografijo na vaš mobilni telefon. Vratni zvonec je prek omrežja WiFi povezan z vašim domačim omrežjem WiFi. Takoj ko oseba pozvoni, začnejo zvoniti vsi mobilni telefoni in tablični računalniki, na katerih je nameščena aplikacija. To zvonjenje na mobilnem telefonu je nato mogoče sprejeti in sporočiti z dvosmernim zvokom in videom. Pri zvočniku iGET CHS1 se izvede standardno zvonjenje ali obveščanje prek signalizacije LED.
Enostavna nastavitev in delovanje
Namestitev poteka v nekaj preprostih korakih v skladu s priročnikom, ki je v celoti v češčini, slovaščini, poljščini, madžarščini in angleščini. Aplikacija vključuje tudi naslednje jezikovne različice. Sliko zvonca si lahko ogledate na mobilnem telefonu in tabličnem računalniku. Za mobilne naprave sta podprta sistema Android in iOS.
Visoka kakovost slike in vidni kot
Kamera iGET HOME DS1 ima visokokakovostno 1/3" tipalo CMOS z ločljivostjo 1920 x 1080 slikovnih pik (FullHD 1080p) in 25 sličicami na sekundo, zato lahko uživate v jasnih in ostrih slikah. Vratni zvonec ima velik 170-stopinjski vidni kot. Goriščna razdalja f=4 mm. Videoposnetke zajema s kodiranjem H.265 in H.264.
Delovanje z baterijo ali zunanjim napajanjem
Zvonec vsebuje dve polnilni bateriji s skupno zmogljivostjo 5 200 mAh. Bateriji zdržita do 3 mesece, odvisno od števila zaznav gibanja in zvonjenj. Polnjenje poteka prek vhoda microUSB in standardnega polnilnika za mobilni telefon. S polnilnim adapterjem 5 V/2 A traja polnjenje od 4 do 8 ur. Poleg tega lahko zunanje napajanje priključite neposredno na priključek AC ali DC 12-24V/1A vratnega zvonca.
Nočni vid
Zaradi vgrajene IR osvetlitve lahko zvonec uporabljate podnevi in ponoči, Vsebuje IR LED diode z dometom do 8 m.
Varnost
Brezžična povezljivost WiFi vključuje močno 64/128-bitno zaščito WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK. Zvonec je nameščen v nosilec in pritrjen z vijakom. Ob rokovanju zvonec pošlje obvestila s fotografijami.
Zaznavanje gibanja
Ko je zaznano gibanje, zvonec začne shranjevati in pošiljati obvestila s fotografijami v vaš mobilni telefon. Gibanje zazna v 170° vidnem polju.
Zvok
Zvonec ima vgrajen tudi mikrofon in zvočnik, zato je mogoče neposredno komunicirati v obe smeri.
Povezljivost in povezava zvočnikov z zvoki
Zvonec se poveže z brezžičnim omrežjem WiFi 802.11 b/g/n 2,4 GHz, ki ga podpira vsak usmerjevalnik WiFi v domu in podjetju. Vključuje priključke za zunanje napajanje, priključek microUSB za polnjenje in režo microSD za pomnilniško kartico največ 128 GB. Poleg tega lahko na osnovni komplet z enim zvočnikom priključite neomejeno število dodatnih zvočnikov iGET CHS1. Ti skrbijo za standardno zvonjenje (izbira med 34 melodijami ter 4 načini kombinacije zvoka in signalizacijo LED).
Podpora za pomočnika na domu
Naprava podpira tudi druge univerzalne platforme za nadzor pametnega doma, kot je Home Assistant.
Podpora za Amazon Alexa in Google Home/Assistant
Zaradi podpore teh dveh glasovnih pomočnikov zvonec upravlja:
1) Takoj ko nekdo pozvoni na zvonec, se sprožita Alexa in Google Home, kar omogoča dvosmerno zvočno komunikacijo.
2) Glasovno upravljanje za aktiviranje ali deaktiviranje zvonca: "Alexa show me/Open/Close doorbell", namesto imena zvonca uporabite ime zvonca.
Tehnične specifikacije
- Zelo visoka ločljivost 1080p (1920x1080), 25 sličic na sekundo
- zorni kot: 170°
- Vrsta optike: 1/3" CMOS
- WDR: da, digitalno
- Protokoli: PROTOKOL: TCP/IP, HTTP, DHCP, DNS
- Odpornost na prah in vodo IP65
- upravljanje prek mobilnega telefona in tabličnega računalnika (Android, iOS)
- nočni vid do 8 m (vključuje 4 kosov 5 mm IR LED diod 850 nm)
- vgrajen mikrofon in zvočnik
- Nastavitve zaznavanja gibanja: da, 3 stopnje zaznavanja, med katerimi lahko izbirate
- Shranjevanje fotografij in videoposnetkov: na kartici microSD ali v oblaku
- največja velikost kartice microSD: največ 128 GB
- WiFi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
- Varnost: 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
- Aplikacija "iGET HOME" - CZ, SK, EN, PL, HU
- fotografije: da, shranjevanje HD/SD, zrcaljenje
- delovna temperatura: - 20 °C do 50 °C
- Vodotesnost: da, standard IP65
- napajanje zvona - baterija: z notranjimi litij-ionskimi baterijami 5200 mAh
- možno je zunanje napajanje: AC ali DC 12-24V/1A
- Dimenzije zvona: 133 x 59 x 39 mm.
- Vsebina paketa: iGET HOME Doorbell DS1, zvočnik iGET CHIME CHS1, držalo za pritrditev zvonca na steno, 2x dvostranski trak (na pokrovu zvonca in za zvočnik), polnilni kabel USB-microUSB za zvonec, napajalni kabel USB-microUSB za zvočnik, kratek priročnik EN, CZ, SK, PL, HU, križni izvijač, spojka za povezavo z zunanjim napajalnikom, zatiči in vijaki za namestitev
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.