iGET HOME X5
188,49 €
171,00 €
140,16 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Alarm iGET HOME X5
Brezžični alarm za varovanje stavb
Dom, stanovanje, koča, pisarna, garaža, trgovina, skladišče, pisarna - za vse te objekte je iGET HOME Alarm X5 idealna rešitev.
Inteligentni nadzor in varnost
Alarm lahko upravljate na daljavo ali s časovnikom. Tako lahko sprožite električne naprave, spremljate dogajanje s kamerami IP ali nadzorujete ogrevanje in čiščenje.
Varnost in zanesljivost
V primeru alarma začne alarm snemati na kamero IP in deli videoposnetek z aplikacijo v vašem mobilnem telefonu.
Vzdržljivost in napajanje
Senzorje napajajo baterije z življenjsko dobo do dveh let. Alarm lahko upravljate tudi s sporočili SMS.
Aplikacija iGET HOME
Aplikacija je brezplačno na voljo v storitvi Google Play in na trgu iOS. Omogoča popolne nastavitve, dodajanje senzorjev, nadzor kamer IP in še več.
Brezžični prenos
Senzorji so z glavno enoto povezani z brezžičnim prenosom pri frekvenci 433 MHz z dometom do 100 m.
Dodatki in upravljalni elementi
Alarm je združljiv z drugimi izdelki z oznako iGET HOME in senzorji iz serije iGET SECURITY Pxx.
Samodejna posodobitev vdelane programske opreme
Glavna enota samodejno preveri najnovejšo vdelano programsko opremo na strežniku in jo namesti samodejno ali po potrditvi uporabnika.
Način komunikacije z aplikacijo/telefonom
Alarm je povezan z internetom in samodejno komunicira s strežnikom. Alarm HOME X5 je lahko povezan z internetom prek povezave WiFi.
Glavni parametri
- Inteligentni brezžični varnostni sistem z internetno povezavo Wi-Fi
- Notranja sirena 100 dB
- Notranja baterija: 3,7 V 500 mAh lion
- Življenjska doba baterije v senzorjih do 2 leti
- Vključuje zelo zmogljiv procesor za hiter odziv in obdelavo vseh
Tehnične specifikacije
- 4,3-palčni kapacitivni zaslon na dotik IPS
- Napajanje: prek priključka microUSB 5V DC 1A
- Velikost in teža: 120 x 97 x 12 mm, 163 g
- Omrežna povezljivost: Wi-Fi 2,4 GHz b/g/n, GSM 2G
- Komunikacija senzorja: 433 MHz, doseg do 100 m v neoviranem okolju
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.