iGET HOME X5

- 9%

simbolična fotografija

iGET HOME X5
iGET HOME X5
številka artikla
3436436
OEM
X5
Proizvajalec
iGET
Točke zvestobe: 8
0 ocen
Na zalogi 1 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

188,49 €

171,00 €

140,16 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 161,91 €
Na zalogi 1 kos, dostava v 1-2 delovnih dneh

171,00 €

188,49 €

140,16 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Alarm iGET HOME X5

Brezžični alarm za varovanje stavb

Dom, stanovanje, koča, pisarna, garaža, trgovina, skladišče, pisarna - za vse te objekte je iGET HOME Alarm X5 idealna rešitev.

Inteligentni nadzor in varnost

Alarm lahko upravljate na daljavo ali s časovnikom. Tako lahko sprožite električne naprave, spremljate dogajanje s kamerami IP ali nadzorujete ogrevanje in čiščenje.

Varnost in zanesljivost

V primeru alarma začne alarm snemati na kamero IP in deli videoposnetek z aplikacijo v vašem mobilnem telefonu.

Vzdržljivost in napajanje

Senzorje napajajo baterije z življenjsko dobo do dveh let. Alarm lahko upravljate tudi s sporočili SMS.

Aplikacija iGET HOME

Aplikacija je brezplačno na voljo v storitvi Google Play in na trgu iOS. Omogoča popolne nastavitve, dodajanje senzorjev, nadzor kamer IP in še več.

Brezžični prenos

Senzorji so z glavno enoto povezani z brezžičnim prenosom pri frekvenci 433 MHz z dometom do 100 m.

Dodatki in upravljalni elementi

Alarm je združljiv z drugimi izdelki z oznako iGET HOME in senzorji iz serije iGET SECURITY Pxx.

Samodejna posodobitev vdelane programske opreme

Glavna enota samodejno preveri najnovejšo vdelano programsko opremo na strežniku in jo namesti samodejno ali po potrditvi uporabnika.

Način komunikacije z aplikacijo/telefonom

Alarm je povezan z internetom in samodejno komunicira s strežnikom. Alarm HOME X5 je lahko povezan z internetom prek povezave WiFi.

Glavni parametri

  • Inteligentni brezžični varnostni sistem z internetno povezavo Wi-Fi
  • Notranja sirena 100 dB
  • Notranja baterija: 3,7 V 500 mAh lion
  • Življenjska doba baterije v senzorjih do 2 leti
  • Vključuje zelo zmogljiv procesor za hiter odziv in obdelavo vseh

Tehnične specifikacije

  • 4,3-palčni kapacitivni zaslon na dotik IPS
  • Napajanje: prek priključka microUSB 5V DC 1A
  • Velikost in teža: 120 x 97 x 12 mm, 163 g
  • Omrežna povezljivost: Wi-Fi 2,4 GHz b/g/n, GSM 2G
  • Komunikacija senzorja: 433 MHz, doseg do 100 m v neoviranem okolju

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.