iGET HOME G1 GS1

- 7%

simbolična fotografija

iGET HOME G1   GS1
iGET HOME G1   GS1
iGET HOME G1   GS1
iGET HOME G1   GS1
iGET HOME G1   GS1
številka artikla
3436416
OEM
G1 + GS1
Proizvajalec
iGET
Točke zvestobe: 8
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET HOME G1 GS1: vaš pomočnik za čiščenje doma

Raztopina za čiščenje 2v1

Robotski sesalnik iGET HOME G1 ne poskrbi le za sesanje, temveč tudi za brisanje vašega doma.

Natančna navigacija

Zahvaljujoč žiroskopskemu navigacijskemu sistemu lahko ta sesalnik učinkovito očisti vsak kotiček in obide ovire, ne da bi trčil.

Idealno za lastnike hišnih ljubljenčkov in alergike

Sesalnik je opremljen s filtrom HEPA ter krtačo za lase in dlake hišnih ljubljenčkov, zato je idealen za alergike in lastnike hišnih ljubljenčkov.

Čiščenje po vaših željah

V aplikaciji iGET HOME lahko za vsako sobo določite posebna območja in vrste čiščenja.

Sesanje in brisanje po meri

iGET HOME G1 je opremljen z 240-mililitrsko posodo za prah in 250-mililitrskim rezervoarjem za vodo, zato sesa in pomiva po vaših potrebah.

Univerzalni sesalnik za vse vrste tal

Parket, lino, preproge z visokimi vlakni - ta sesalnik je zaradi pametne tehnologije BoostIQ kos vsaki površini.

Varno in učinkovito

Ovire lahko obide brez trka in premaga pragove, visoke do 1,8 cm.

Opremljen je s šestimi načini čiščenja

Samodejni način, točkovni način, način čiščenja označenega območja, čiščenje vzdolž sten in drugo.

Idealno za gospodinjstva s hišnimi ljubljenčki

Sesalnik je opremljen s krtačo za dlake hišnih ljubljenčkov in v kombinaciji s filtrom HEPA je idealen za alergike in astmatike.

Enostavno vzdrževanje

Zaradi združljivosti s postajo iGET HOME Station GS1 lahko sesalnik deluje do 2 meseca brez vašega posredovanja.

Tehnične specifikacije

  • Jezik priročnika: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
  • Vrsta površine: za vse vrste tal, za preproge in preproge z visokim lasiščem, za trde površine, za mehke površine, za linolej, za plavajoča tla, za parket in druga lesena tla
  • Namen: suho čiščenje, mokro čiščenje, suho in mokro čiščenje hkrati v enem čiščenju, za alergike, za dlake hišnih ljubljenčkov
  • Lastnosti: samodejno polnjenje, nadaljevanje čiščenja po ločenem polnjenju, senzor padca, odpornost krtače proti zapletanju las, senzor udarcev, izbira prostorov za čiščenje, sesanje več prostorov, prilagajanje površini tal, funkcija odloženega čiščenja, načrtovano čiščenje, češka glasovna lokalizacija, omejena območja, pomnilnik za pet nadstropij, združljiv s postajo iGET HOME Station GS1
  • Zmogljivost posode za prah/ rezervoarja za vodo: 250ml / 240ml
  • Število stranskih ščetk: 2
  • Višina premagovanja ovir: 1,8 cm
  • Navigacija.
  • Vrsta motorja: BLDC
  • Upravljanje: aplikacija, gumb
  • Vrsta filtra: visoko učinkovit filter, filter HEPA H13, pralni filter, penasti filter
  • Višina sesalnika: 9,3 cm
  • Širina sesalnika: 32 cm
  • Globina sesalnika: 32 cm
  • Teža sesalnika: 3,2 kg
  • Dimenzije postaje: 16,5x24x32 cm
  • Teža postaje: 2,5 kg
  • Mobilna aplikacija: iGET HOME
  • Barva: črna
  • Vrsta baterije: li-ion
  • Čas polnjenja: 4 h
  • Čas delovanja: 120 min
  • Združljivost: iGET HOME, Wi-Fi, Google Assistant , Amazon Alexa
  • Raven hrupa: 64 dB
  • Moč: 42 W
  • Dimenzije paketa: 42x34x36 cm
  • Teža paketa: 8 kg
  • Vsebina paketa: robotski sesalnik iGET HOME Typhoon G1, iGET HOME Station GS1, polnilna postaja, 1x univerzalna glavna krtača, 1x krtača za dlake hišnih ljubljenčkov, 2x desna stranska krtača, 2x leva stranska krtača, 2x krpa za pomivanje, 2x filter HEPA, 1x rezalnik dlak, uporabniški priročnik v CZ/SK/DE/EN/EN/HU

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.