iGET HOME Hurricane G3
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET HOME Hurricane G3
EAN: 8594177653135
Ključne lastnosti
- Sesalnik in mop 2v1 Solution
- Natančna navigacija v prostoru brez trkov
- Idealno za alergike in lastnike hišnih ljubljenčkov
- Možnost samodejnega praznjenja posode
- Aplikacija iGET HOME za nastavitve, vključno s specifikacijami območja čiščenja
Sesanje in brisanje
iGET HOME Hurricane G3 sesa in mopira z 240-mililitrsko posodo za prah in 250-mililitrskim rezervoarjem za vodo.
Čiščenje po vaših željah
V aplikaciji iGET HOME nastavite kombinacijo čiščenja za vsako sobo.
Vse vrste tal
Sesalnik Hurricane G3 je kos vsaki površini, naj bo to parket, linolej ali preproga z visokimi vlakni.
Natančna navigacija
Robotski sesalnik z laserskim senzorjem LiDAR kroži okoli pohištva in ovir brez trkov.
Režim čiščenja za vsako priložnost
Samodejni način, točkovni način, način čiščenja označenega območja, čiščenje vzdolž sten in drugo.
Idealno za gospodinjstva s hišnimi ljubljenčki in alergijami
Krtača za dlake hišnih ljubljenčkov in filter HEPA lovita drobne prašne delce.
Enostavno vzdrževanje
S povezavo s postajo iGET HOME Station GS1 se aktivira samodejno praznjenje posode.
Tehnične specifikacije
- Jezik priročnika: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
- Vrsta površine: vse vrste tal
- Lastnosti: samodejno polnjenje, nadaljevanje čiščenja po ločenem polnjenju, senzor padca, odpornost krtače proti zapletanju las, senzor udarcev, izbira prostorov za čiščenje, sesanje več prostorov, prilagajanje površini tal, funkcija odloženega čiščenja, načrtovano čiščenje, češka glasovna lokalizacija, omejena območja, pomnilnik za pet nadstropij, združljiv s postajo iGET HOME Station GS1
- Zmogljivost posode za prah/ rezervoarja za vodo: 250ml / 240ml
- Višina premagovanja ovir: 1,8 cm
- Navigacija.
- Vrsta motorja: BLDC
- Upravljanje: aplikacija, gumb
- Vrsta filtra: visoko učinkovit filter, filter HEPA H13, pralni filter, penasti filter
- Višina: 9,3 cm
- Širina: 32 cm
- Globina: 32 cm
- Teža: 3,2 kg
- Mobilna aplikacija: iGET HOME
- Barva: črna
- Vrsta baterije: li-ion
- Čas polnjenja: 4 h
- Čas delovanja: 120 min
- Združljivost: iGET HOME, Wi-Fi, Google Assistant , Amazon Alexa
- Raven hrupa: 64 dB
- Moč: 42 W
- Dimenzije paketa: 42x34x11 cm
- Teža paketa: 4,2 kg
Vsebina paketa
Robotski sesalnik iGET HOME Hurricane G3, polnilna postaja, 1x univerzalna glavna krtača, 1x krtača za dlake hišnih ljubljenčkov, 2x desna stranska krtača, 2x leva stranska krtača, 2x krpa za čiščenje, 2x HEPA filter, 1x rezalnik las, uporabniški priročnik v CZ/SK/DE/EN/PL/HU.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.