iGET HOME Power 4 USB

simbolična fotografija

iGET HOME Power 4 USB
iGET HOME Power 4 USB
iGET HOME Power 4 USB
iGET HOME Power 4 USB
številka artikla
3436441
OEM
Power 4 USB
Proizvajalec
iGET
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET HOME Power 4 USB

iGET HOME Power 4 USB - Pametni podaljšek WiFi 4x AC 230V s 4x priključkom USB in merjenjem porabe
Pametni podaljšek, upravljan prek WiFi, združljiv z aplikacijo iGET HOME, Google Assistant in Amazon Alexa, 4x USB vhod (2x USB, 1x USB za dodatno polnjenje, 1x USB-C), merjenje moči, največja obremenitev 3680 W, brezplačna aplikacija za Android in iOS v češčini, nastavitve časovnika, statistika.

Nadzor in načrtovanje/časovniki

Upravljajte vtičnice iGET HOME z vsega sveta. Kjer koli svoj mobilni telefon/tablico povežete z internetom prek omrežja WiFi/3G/4G/5G itd., je nadzor nad vtičnicami v celoti dostopen, vključno s statistiko porabe in nastavitvami. Vsako vtičnico lahko upravljate ločeno.

Ustvarite urnik za vklop in izklop vsake vtičnice posebej, glede na dneve v tednu, mesece, čas, dneve v tednu itd.

Logične funkcije in možnosti uporabe

Pri povezovanju vtičnice z aplikacijo iGET HOME je mogoče nastaviti tudi logične funkcije, scenarije. Ko se na primer sproži alarm, se lahko vtičnica vklopi. Ko se sproži alarm (odhod iz hiše), se vtičnice samodejno izklopijo itd. Poleg tega je npr. ob zaznavi gibanja z eno od kamer iGET HOME mogoče aktivirati/deaktivirati izbrano vtičnico/izbrane vtičnice itd.

Vtičnice lahko uporabite za vklop luči, ogrevanja, ventilatorjev in številnih drugih naprav. Poleg tega lahko telefone, tablične računalnike, prenosne računalnike itd. polnite prek priključkov USB

Enostavna namestitev, poimenovanje

Po priključitvi na električno omrežje v aplikaciji začnite s seznanjanjem in sledite animacijam, nato pa na koncu imenujte podaljšek. Vsako vtičnico lahko poimenujete tudi posebej.

Pregled porabe vsake naprave in elegantna zasnova

Z aplikacijo si lahko na spletu ogledate trenutno porabo in statistične podatke o porabi za vsako vtičnico posebej.

Končno pametna razširitev, ki se je ni treba sramovati. Lepa zasnova v kombinaciji s preprostostjo.

Ključne funkcije in tehnične specifikacije

  • Univerzalni podaljšek WiFi 230 V za daljinski upravljalnik,
  • Vtič in vtičnica: tip E, francoska,
  • dolžina napajalnega kabla 1,5 m,
  • 4x vrata USB za polnjenje dodatnih naprav (2x USB, 1x USB za dodatno polnjenje, 1x USB-C)
  • nadzor vsake vtičnice posebej, vhodi USB skupaj,
  • Funkcionalnost: popolnoma funkcionalen brez dodatne naprave Bridge/Gateway,
  • Uporaba z drugimi napravami: lahko ga povežete s pametnim domom iGET HOME,
  • Podpora glasovnemu upravljanju: da, z uporabo Amazon Alexa in Google Assistant, Siri
  • Podpora za druge protokole,
  • Merjenje porabe in ustvarjanje statističnih podatkov v aplikaciji: da
  • Okolje: v zaprtih prostorih
  • Brezplačne mobilne aplikacije
  • Povezljivost: omrežje WiFi 2,4 GHz b/g/n
  • Delovna temperatura: 0 °C ~ 40 °C
  • Delovna vlažnost: 5 % ~ 75 % (brez kondenzacije)
  • Napajalna napetost: 220 V ~ 250 V, 50 ~ 60 Hz, max. 16A
  • Največja moč celotnega napajanja: 3680 W
  • Dimenzije paketa: 400 x 140 x 70 mm
  • Dimenzije naprave: 380 x 72 x 45 mm
  • Teža paketa: 1000 g
  • Teža naprave: 850 g

Parametri

Vrsta elektronike
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.