iGET HOME TS10 razširitveni komplet (3x TS10 termostatski radiatorski ventil)

- 5%

simbolična fotografija

iGET HOME TS10 razširitveni komplet (3x TS10 termostatski radiatorski ventil)
številka artikla
AGIGT00010
OEM
75020826
Proizvajalec
iGET
Točke zvestobe: 5
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 16.5.2024 že pri vas

116,90 €

110,72 €

90,75 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 107,10 €
Na zalogi 1 kos, 16.5.2024 že pri vas

110,72 €

116,90 €

90,75 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Komplet 3 brezžičnih termostatskih glav Zigbee - iGET HOME TS10 razširitveni komplet (3x TS10 termostatski radiatorski ventil). Imejte svoj dom pod nadzorom s sistemom pametnega doma iGET HOME. Termostatske glave komunicirajo z vašim telefonom tako, da se povežejo s prehodom iGET HOME GW1 ali GW6 Zigbee, kjer koli na svetu ste. Odlikujejo jih sodobna zasnova, osvetljen zaslon in preprosto upravljanje. Ponujajo izbiro načinov ogrevanja, vključujejo temperaturni senzor in funkcijo zaznavanja odprtega okna. Aplikacija je združljiva z operacijskima sistemoma Android in iOS, z njo pa lahko spremljate kamere iGET HOME, nadzorujete vtičnice, sesalnike, termočlene, razsvetljavo in več kot 300 drugih vrst univerzalne dodatne opreme. Priročnik in aplikacija iGET HOME sta v celoti v češkem, slovaškem, poljskem, madžarskem in angleškem jeziku. Opis funkcij Zahvaljujoč termo-glavicam TS10 in skupaj z aplikacijo iGET HOME je mogoče nadzorovati nastavitve temperature za vsako termo-glavo posebej z vsega sveta. Zahvaljujoč temperaturnim krivuljam, ki jih ustvari aplikacija, lahko optimizirate nastavitve in zmanjšate porabo energije v svojem domu za do 30 %. Enostavna namestitev in upravljanje Namestitev poteka glede na vrsto ventila, priročnik je opisan za vsako vrsto posebej, vključno s slikami. Po namestitvi se termostatski ventil samodejno umeri in nato prehod Zigbee GW1 ali GW6 poišče termostat in ponudi, da ga dodate v aplikacijo. Ko je dodan v aplikacijo, je namestitev končana. Aplikacija je v celoti v češkem, slovaškem, angleškem, madžarskem, poljskem in drugih jezikih. Za mobilne naprave so podprti naslednji sistemi. Varčevanje z energijo Vse je prilagojeno varčevanju z energijo, vendar brez žrtvovanja udobja. zaradi številnih nastavitev temperature za vsak dan, teden, vikend, za vsak termostat posebej in različnih scenarijev je mogoče resnično nadzorovati ogrevanje v domu. Če na primer zapustite hišo in aktivirate alarm, bo sistem samodejno ponastavil temperaturo za vse termo-glavice. Prav tako lahko na daljavo nastavite vsako posebej ali če ustvarite "nočni" scenarij, bo sistem samodejno nastavil želeno temperaturo na termo-glavah, npr. od 21.00 do 6.00, nato pa jo bo spremenil nazaj v standardni način. To lahko storite tudi s pritiskom na en sam gumb v aplikaciji ali na prehodu GW6. Zaznavanje odpiranja oken Če se v bližini termostata odpre okno in temperatura nenadoma pade za vsaj 5 °C, termostat to zazna in samodejno zapre ventil. Nato se prilagodi v skladu z nastavitvami aplikacije. Otroška ključavnica S funkcijo otroške ključavnice preprečite neželeno delovanje z gumbom na termoelektrični glavi. Digitalni prikazovalnik LED Zahvaljujoč zelo preglednemu zaslonu LED, ki se samodejno ugasne, je mogoče nastaviti temperaturo neposredno na termoglavi in s pritiskom na gumb preklapljati med načini. Glavni parametri - Komplet s 3 termo-glavami TS10 HOME - Komunikacija Zigbee v3.0, frekvenca 2,4 GHz - digitalni zaslon LED z visoko kontrastno osvetlitvijo - preklop načina s pritiskom na gumb - otroška ključavnica proti preklicu - Življenjska doba baterije: do 18 mesecev - senzor temperature - natančnost merjenja: 0,7 °C - nastavitev temperature: 5 °C ~ 30 °C - Delovna temperatura: -10°C ~ 40°C - Prikaz temperaturne krivulje za vsak dan - Tipi ventilov: M28x1,5 mm, M30x1,5 mm, Giacomini, Caleffi, Danfoss (RA, RAV, RAVL), priložena dodatna konica - Napajanje: 2x AA/LR6, 1,5V baterije (priložene vsakemu termostatu) - mere in teža: 54 x 54 x 102 mm, 143 g (brez baterij), 190 g (z baterijami) - Aplikacija: iGET HOME, podpira Android 6.0 , iOS 11.0 - Glasovno upravljanje: Amazon Alexa, Google Home/Assistant - Načini: Eco, Boost, Holiday, Offset, Auto, Manual - Dodatne funkcije: otroška ključavnica, zaščita pred zamrzovanjem, zaščita glave (odstranjevanje vodnega kamna) Vsebina paketa - 3x termoglava iGET HOME TS10 - 3x uporabniški priročnik CZ, SK, PL, HU, EN, DE/AT - 6x alkalne baterije AA / LR6 - 3x adapter Giacomini - 3x adapter Caleffi - 3x adapter Danfoss RA - 3x adapter Danfoss RAV - 3x adapter Danfoss RAVL - 3x M28x1,5mm (velikost M30x1,5mm je neposredno na glavi) - 3x dodatna konica za adapter

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.