iGET HOME Typhoon G1

simbolična fotografija

iGET HOME Typhoon G1
iGET HOME Typhoon G1
iGET HOME Typhoon G1
iGET HOME Typhoon G1
številka artikla
3436419
OEM
G1
Proizvajalec
iGET
Točke zvestobe: 7
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET HOME Typhoon G1 - robotski sesalnik za popolno čiščenje

Univerzalni pomočnik za vaš dom

Robotski sesalnik iGET HOME Typhoon G1 je opremljen z rešitvijo 2 v 1, kar pomeni, da sesa in pomiva.

Sesalnik za vse vrste tal

To je odlična izbira za domove z različnimi vrstami tal - od preprog do trdih tal.

Pametna tehnologija za večjo zmogljivost

Če naleti na preprogo z visokimi lasmi, bo zaradi tehnologije BoostIQ povečal svojo sesalno moč.

Premagovanje ovir

iGET HOME Typhoon G1 lahko premaga pragove z največjo višino 1,8 cm ter elegantno zaobide pohištvo in druge ovire.

Šest načinov čiščenja

Sesalnik ima šest načinov čiščenja, vključno s samodejnim načinom s hitro in Y-različico za natančno sesanje in krpanje celotnega doma.

Idealno za gospodinjstva s hišnimi ljubljenčki in alergike

Sesalnik je opremljen s krtačo za dlake hišnih ljubljenčkov in filtrom HEPA, ki zajame drobne prašne delce.

Enostavno vzdrževanje s samodejnim praznjenjem posode

Če se povežete s postajo iGET HOME Station GS1, se aktivira samodejno praznjenje zabojnika v koš na postaji.

Upravljanje in nastavitve prek aplikacije

Sesalnik lahko preprosto upravljate in nastavljate prek mobilne aplikacije iGET HOME.

Tehnične specifikacije

  • Jezik priročnika: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
  • Vrsta površine: za vse vrste tal
  • Namen: suho čiščenje, mokro čiščenje
  • Lastnosti: samodejno polnjenje, senzor padca
  • Zmogljivost posode za prah/ rezervoarja za vodo: 250ml / 240ml
  • Število stranskih ščetk: 2
  • Višina premagovanja ovir: 1,8 cm
  • Navigacija.
  • Vrsta motorja: BLDC
  • Upravljanje: aplikacija, gumb
  • Vrsta filtra: visoko učinkovit filter, filter HEPA H13
  • Višina: 7,6 cm
  • Širina: 32 cm
  • Globina: 32 cm
  • Teža: 3,2 kg
  • Mobilna aplikacija: iGET HOME
  • Barva: črna
  • Vrsta baterije: li-ion
  • Čas polnjenja: 4 h
  • Čas delovanja: 120 min
  • Združljivost: iGET HOME, Wi-Fi, Google Assistant , Amazon Alexa
  • Raven hrupa: 64 dB
  • Moč: 42 W
  • Dimenzije paketa: 42x34x11 cm
  • Teža paketa: 4,2 kg

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.