iGET HOME XP1B

- 1%

simbolična fotografija

iGET HOME XP1B
iGET HOME XP1B
iGET HOME XP1B
številka artikla
3436427
OEM
XP1B
Proizvajalec
iGET
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 16.5.2024 že pri vas

13,91 €

13,71 €

11,24 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 13,27 €
Na zalogi 1 kos, 16.5.2024 že pri vas

13,71 €

13,91 €

11,24 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

iGET HOME XP1B - Brezžični senzor gibanja PIR

Najprej varnost na domu.

Z našim brezžičnim senzorjem gibanja PIR iGET HOME XP1B ste lahko mirni. To zmogljivo tipalo je zasnovano za alarme iGET HOME X1 in X5 ter ponuja visoko občutljivost in stabilnost.

Inteligentno zaznavanje gibanja

Senzor deluje po načelu digitalnega dvofaznega logičnega programiranja, ki zaznava gibanje človeškega telesa. To učinkovito preprečuje lažne alarme.

Samodejna kompenzacija temperature

Senzor je opremljen s tehnologijo samodejne temperaturne kompenzacije, ki zagotavlja visoko občutljivost in stabilnost v vseh pogojih.

Okolju prijazno in ekonomično

Naprava iGET HOME XP1B je zasnovana tako, da je okolju prijazna. Nizka poraba energije zagotavlja življenjsko dobo baterije do 2 leti.

Obvestila o stanju baterije

Ko je baterija izpraznjena, senzor samodejno obvesti glavno alarmno enoto in vas opozori, da je treba zamenjati baterijo.

Enostavna namestitev in nastavitev

Senzor je mogoče enostavno namestiti na različna mesta, saj je na voljo več načinov namestitve. Na notranji plošči lahko nastavite zakasnitev zaznavanja gibanja na 5 s / 50 s / 5 min.

Tehnične specifikacije:

  • Oddajna frekvenca: 433,29 MHz
  • Delovna temperatura: - 10 °C ~ 55 °C
  • Delovna vlažnost: 5 % ~ 90 % brez kondenzacije
  • Napajalna napetost: 1x 9 V baterija, tip 6F22
  • Varnostno območje: 8 m
  • Delovni tok: 25 mA
  • Trenutek mirovanja: 0,15 mA
  • Dimenzije: 110 x 52 x 36
  • Teža: 55 g
  • Doseg signala do centralne enote: do 100 m pri neposredni vidljivosti

Vsebina paketa: iGET HOME XP1B, montažni komplet

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta elektronike
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.