iGET SECURITY EP17 - Brezžični senzor gibanja PIR brez zaznavanja živali za alarm iGET SECURITY M5
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iGET SECURITY EP17 - Brezžični senzor gibanja PIR
Domači varnostni senzor z napredno tehnologijo.
Opis
Predstavljamo iGET SECURITY EP17, brezžični senzor gibanja PIR brez zaznavanja živali za alarm iGET SECURITY M5.
Učinkovito in zanesljivo
Detektor omogoča pokritost do 9 m in vidne kote 100° vodoravno in 60° navpično.
Prilagodljivo pozicioniranje
Senzor je lahko od glavne enote oddaljen do 1 km v neposredni vidljivosti.
Zaznavanje gibanja
Deluje po načelu digitalnega dvofaznega logičnega programiranja. Zaznava samo gibanje človeškega telesa ali drugih večjih živali.
Samodejna kompenzacija temperature
Ta tehnologija zagotavlja visoko občutljivost in stabilnost v vseh razmerah.
Značilnosti
- Okolju prijazno
- Poraba energije nikoli ne preseže 100 mA
- Baterija zagotavlja nemoteno delovanje do 5 let
- Opozorila o bateriji prek mobilne aplikacije iGET
Specifikacije
- Oznaka: iGET
- Linija: Varnost
- Model: EP17
- Namen: detektor vibracij
- Združljivost: varnostni sistemi
- Združljivi interkomi: iGET Security M5-4G / M5-4G Lite
Zaznavanje gibanja
- Tip senzorja: PIR
- Odkrivanje brez zaznavanja živali: Da
- Teža živali brez sprožitve zaznavanja: do 20 kg
- Navpični kot gledanja: 60°
- Vodoravno vidno polje: 100°
- Idealna višina namestitve: 1,8 do 2,2 m
- Največja pokritost: do 9 m (pri namestitvi do 2,2 m)
Priključki in baterije
- Brezžični vmesnik: radijski valovi
- Oddajna frekvenca: 868,35 MHz
- Vključene baterije: ne
- Vrsta baterije: 2x 1,5V baterije AA
- Delovni tok: 100 mA
- Trenutek mirovanja: 0,015 mA
Vsebina paketa
- 1x detektor vibracij iGET EP17
- 1x držalo za detektor
- 1x montažni komplet
- 1x dokumentacija
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.