Igra za stikalo Sega Sonic Colours: Ultimate
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Adrenalinski remaster ploščadne igre Sonic Colors: Ultimate iz leta 2010. Sonic Colors: Ultimate prihaja na PlayStation 4, Microsoft Xbox One, Nintendo SwitchTM in PC (samo v digitalni obliki) 7. septembra 2021. Oboževalci lahko igro prednaročijo in prejmejo ekskluzivni obesek za ključe "Baby Sonic" in druge bonusne predmete. Prednaročila so na voljo pri izbranih trgovcih na drobno.
Pridružite se Sonicu na superhitri življenjski pustolovščini! Zlobni doktor Eggman je zgradil velikanski medzvezdni zabaviščni park, poln neverjetnih pisanih atrakcij, vendar ga napade nezemeljska rasa, imenovana "Wisp". S svetlobno hitrostjo osvobodite modrece in spoznajte skrivnosti njihove neverjetne moči. Raziščite šest edinstvenih barvitih svetov, polnih sovražnikov in ovir, ki jih morate premagati.
SONIČNA HITROSTI IN NON-STOP AKCIJA - Pospešite do adrenalinske superhitrosti, vozite se po pisanih svetovih in manevrirajte med nevarnimi ovirami.
MEDZVEZDNI ZABAVIŠČNI PARK - Raziščite zanimive pustolovščine, kot sta Sladka gora, polna čudovitih sladkarij, ali Akvarijski park, poln morskih živali in neštetih bazenov - vse to obdaja skrivnostni astro-zabaviščni park.
MOČ WISPA - Preoblikujte Sonica z Wispom in izkoristite spektakularno moč nezemljanov, da premagate sovražnike in odkrijete njihove skrivnosti.
BOLJŠA OD VISOKE - združljiva s konzolami naslednje generacije, z izboljšano grafiko, 60 sličicami na sekundo in boljšim upravljanjem.
RIVAL RUSH MODE - preizkusite svoje sposobnosti in se pomerite s Metal Sonicom. Podirite rekorde in zmagujte ter odklepajte nagrade.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.