SWITCH Pokémon Sword
59,17 €
48,50 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
SWITCH Pokémon Sword
EAN izdelka: 045496424756
Odkrijte novo generacijo Pokemonov
Svojo pustolovščino začnite z izbiro enega od treh novih pokemonskih partnerjev: Grookey, Scorbunny ali Sobble.
Regija Galar
Čaka vas bogata in raznolika regija Galar. Pred zlobneži ekipe Yell boste morali dvigniti klobuk.
Odkrijte skrivnosti legendarnih Pokemonov
Na svojem potovanju boste odkrili skrivnosti legendarnih Pokemonov Zacian in Zamazenta!
Raziščite divje območje
Prosto premikajte kamero in raziskujte prostrano pokrajino, polno Pokemonov.
Največje število bojev v napadu
Združite se z drugimi igralci in skupaj počakajte na velikanske super močne Pokemone, znane kot Dynamax Pokemoni.
Oblika Gigantamax
Nekateri Pokemoni lahko dosežejo obliko Gigantamax in pridobijo nov videz ter močne sposobnosti G-Max.
Postanite trenerji, ki jih želite biti
Obiščite trgovine v mestu in si izberite nova oblačila ali se na novo postrižite.
Spoznajte nove in znane Pokemone
Na svoji pustolovski poti ne boste srečali le povsem novih Pokemonov, temveč tudi znane Pokemone v novih galarijskih oblikah!
Poké Jobs
S Poké Jobs lahko izboljšate raven svojih Pokemonov.
Pokemonski tabor
Za zabavo je na voljo Pokemon Camp, kjer se lahko igrate s Pokemoni!
Ujemanje Pokemonov
Lovite, menjajte in se spopadajte s Pokemoni v iskanju pustolovščin v Galarju.
Poké Ball Plus
Izkoristite funkcije krmilnika Poké Ball Plus (naprodaj ločeno) in se s svojimi Pokemoni sprehodite po resničnem svetu!
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.