IP kamera Dahua EB5541
375,30 €
190,72 €
156,33 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
IP kamera Dahua EB5541
EAN: 6939554948930
Splošni opis
Omrežna kamera WizMind Fisheye s 5 MP in 1/2,7-palčnim CMOS-senzorjem.
Zagotavlja slike visoke ločljivosti pri šibki osvetlitvi.
Izpisuje največ 5 MP (2592 × 1944) pri 25/30 sličicah na sekundo.
Kodek in kodiranje
Za visoko stopnjo stiskanja uporablja kodek H.265.
Zagotavlja izjemno nizko hitrost prenosa.
Podpira ROI, SMART H.264 /H.265 in prilagodljivo kodiranje.
Inteligentno zaznavanje
Zazna vdor, sproži in prešteje ljudi na območju.
Odkriva nepravilnosti, kot so gibanje, manipulacija videoposnetka in sprememba prizora.
Zaznava zvok, stanje kartice SD, prekinitev povezave z omrežjem, konflikt IP in nepooblaščen dostop.
Alarm in zvok
Ima 1 vhod in 1 izhod za alarm.
Naprava ima 1 vhod in 1 izhod za zvok.
Podpira kartico Micro SD velikosti do 256 GB in ima vgrajen mikrofon.
Napajanje in namestitev
Napajanje je 12V DC/PoE, kar olajša namestitev.
Izdelek ima stopnjo zaščite IP67 in IK10.
Zemljevid temperature
Zagotavlja temperaturni zemljevid za štetje ljudi.
Omogoča nastavitev števila oseb in časa za izdelavo temperaturnega zemljevida.
Temperaturni zemljevid lahko izvozite.
Specifikacije
- Slikovni senzor: 1/2,7-palčni progresivni CMOS s 5 milijoni točk
- Največja ločljivost: 2592 (H) × 1944 (V)
- ROM: 128 megabajtov
- RAM: 512 megabajtov
- Sistem za skeniranje: Napredni
- Hitrost elektronskega zaklopa: samodejno/ročno 1/3 s-1/100.000 s
- Najmanjša osvetlitev: 0,006 Lux@F2.0 (barvno, 30IRE)
- Razmerje S/N: 56 dB
- Območje vrtenja/nagiba/rotacije: Pan: 0°-355° Nagib: 0-55° Rotacija: 0-360°
- Vrsta objektiva: Fiksno ostrenje
- Vrsta priključka: M12
- Goriščna razdalja: 1,4 mm
- Največja odprtost zaslonke: F2,0
- Vidno polje: Horizontalno: 180° Vertikalno: 180° Diagonalno: 180°
- Vrsta šarenice: stabilna
- Razdalja ostrenja od blizu: 0,2 m (0,7 ft)
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.