iPega Gamepad PG-9078 Brezžični igralni kontroler
24,16 €
20,78 €
17,03 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
iPega Gamepad PG-9078 Brezžični igralni kontroler
Splošni opis
Brezžični igralni krmilnik iPega PG-9078 je idealna rešitev za vse igralce. S tem krmilnikom dobite neomejeno svobodo gibanja in največje udobje pri igranju.
Združljivost
Ta izdelek je združljiv z napravami z operacijskimi sistemi Android, Windows 7, Windows 8 in Windows 10. Uporabite ga lahko tudi za nadzor iger na pametnem televizorju, set-top boxu, igralni konzoli P3 ter seveda na pametnem telefonu in tabličnem računalniku.
Oblikovanje in ergonomija
Zasnova krmilnika iPega PG-9078 je zasnovana tako, da ustreza vsem igralcem. Ergonomska oblika zagotavlja udoben oprijem in nadzor pri igranju katere koli igre.
Specifikacije
- Velikost izdelka: 175 x 153 x 65 mm
- Teža izdelka: 150 g
- Brezžični domet: Do 8 metrov
- Kapaciteta baterije: 380 mAh
Življenjska doba baterije
Baterija v igralnem kontrolerju iPega PG-9078 z enim polnjenjem zdrži do 18 ur in omogoča do 10 ur neprekinjenega igranja.
Povezovanje
S tehnologijo Bluetooth povežite igralni krmilnik z napravo. Ta tehnologija omogoča hiter in učinkovit prenos podatkov na razdalji do 8 metrov.
Držalo za pametni telefon
iPega PG-9078 je opremljen z držalom, ki omogoča namestitev 4-5,5-palčnega pametnega telefona. Kot držala lahko poljubno nastavite.
Natančen nadzor
Za natančen nadzor v igri sta gumba L2/R2 analogna. Poleg tega je krmilnik opremljen z natančnimi palicami za popolno vrtenje, katerih površina preprečuje drsenje prstov.
EAN izdelka: 303276759260
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.